Redaksjonen. Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Hondas lille elbil kommer i salg i år Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Litt knapt med rekkevidde, men stilig at de faktisk skal lage denne bilen 5 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Utrolig kul liten bil som ser ut til å bli overaskende lik konseptet de først viste, frykter den blir litt for liten og sær til å bli noen storselger, men jommen fikk jeg lyst på en. 8 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Fin "konebil"/bybil. Ikke ulik Micra f.eks. 2003 https://www.dba.dk/nissan-micra-12-visia-benzin/id-504860343/ Og med 30 min. ladetid og 15-20 mil, kan den jo også komme fram til hytta. Med en god pris og kvalitet, og spenstige friske farger- som er på trappene nå, vil nok dette kunne bli en storselger. Så får Nexo ta de som trenger noe mer. 3 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Bakhjulstrekk! Blir jo den kongebilen det her! Lukter styling, soting, stereoanlegg lang vei det her! 3 Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Venter heller på sportsbilkonseptet. (Honda Sports EV) Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Bakhjulstrekk! Blir jo den kongebilen det her! Lukter styling, soting, stereoanlegg lang vei det her!Om vi seier elektriske biler er noe skalerbart får vi følgende regnestykke NOK 1 500,- pr kW time batterier + MVA«Tesla Semi» har den prisen, med 4 motorer og 4 reduksjoner. Delt på 4 gir det en pris på 375 000 + MVA for en bil med 1 motor og 250 kWt batteri. Link: https://www.tesla.com/no_NO/semi Hva om «TU-Media» arrangerte noe for 100 - 1000 som skriv i kommentarfeltet (etter noen kriterier), og let noen få innta talerstolen. Den lille man har jo litt å bidra med, er underholdning god nok. Bare se på tilrettelagt turisme i små grupper lokalt, joda ferie og moro og litt lærdom også. Det er derfor vi lever. «MOT til å si ja» (skal bruke sitat som navn på et teaterstykke for + 50 åringer, MBA’ere) MBA^3 er jo langt betre, bare se på China. Joda, hadde eg for mykje penger ville eg lastet godt opp med HONDA aksjer, eg liker produktene og dei har en fantastisk produktbredde å laste batterier inn i. Hadde jo vært artig om HONDA gikk for en snerten 2 sylindret 2 ventileres motor med variabel kompresjon og turbo. Gjerne som hybrid og med + 400hp Men hvor er det blitt av det smarte armbåndsuret som mangler ? Endret 28. februar 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Litt knapt med rekkevidde, men stilig at de faktisk skal lage denne bilen Dette er en rendyrket bybil så jeg tror ikke det vil bli noe problem, men er spent på prisen, er redd den ikke vil stå i stil med rekkevidden Stilig design, men tror den blir for spesielt interesserte hvis den blir for dyr, kanskje samme målgruppe som Mini? Fin gjennomgang av bilen, anbefaler å se. Edit: ser nå at det refereres til det samme intervjuet i artikkelen. Endret 28. februar 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Utrolig kul liten bil som ser ut til å bli overaskende lik konseptet de først viste, frykter den blir litt for liten og sær til å bli noen storselger, men jommen fikk jeg lyst på en. Jeg elsket designet på konsept-bilen, men etter min mening har de måtte endre altfor mye på produksjonsmodellen og dessverre mistet mye av det som gjorde den så kul og særegen. Hele det kantede retroaktige designspråket er borte og blitt erstattet med runde og langt mykere former. Nå ser den jo strengt tatt bare ut som en ganske standard moderne småbil. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Utrolig kul liten bil som ser ut til å bli overaskende lik konseptet de først viste, frykter den blir litt for liten og sær til å bli noen storselger, men jommen fikk jeg lyst på en. Drittøff! Har en bmw i3 fra 2014 som jeg pendler til og fra jobb med, og omtrent kun det, så denne kan fort bli en arvtager. Skal iallefall prøve en. Moro at det også er bakhjulsdrift med et småkult utseende. Tommel opp fra meg! 2 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Hva er det med Honda, og deres facinsjon for Bender? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå