akelbo Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 IO gir bort snikmorderspillets Starter Pack på samtlige plattformer.Nå kan du prøve Hitman 2 helt gratis Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Æsj. Må vel svinge meg rundt og få spilt det første. Støttes det fortsatt med sånne events eller hva det var? Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Æsj. Må vel svinge meg rundt og få spilt det første. Støttes det fortsatt med sånne events eller hva det var? Hitman er gratis til og med i dag på PS+ hvis du har det! Usikker på events da jeg akkurat har startet det, men kan melde om at det absolutt lever opp til forventningene jeg hadde. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Noen som har oversikt over performance på PC? Synes Hitman (2016) var og er svært dårlig optimalisert.. Jeg har en kraftig PC, men jeg får utrolig dårlig fps ut av det spillet, uansett om jeg sitter alt på low. Testa litt nå. Funker ganske bra nå, så kan være det var en av instillingene som ødela noe for meg. Kjørte det også nå i DX12, som funker relativt bra, selv om jeg hadde en del problemer med dette tidligere. Endret 28. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Ingenting gratis i den verden der... Bra spill da.. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Æsj. Må vel svinge meg rundt og få spilt det første. Støttes det fortsatt med sånne events eller hva det var? Husk, at du har muligheten til å spille Hitman season 1 i Hitman (season) 2! Dvs, at kjøper du Hitman 2, og oppgraderer, kan du spille alle oppdragene fra første sesong MED alle oppdateringer og spillmekanismer som H2 kom med! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Husk, at du har muligheten til å spille Hitman season 1 i Hitman (season) 2! Dvs, at kjøper du Hitman 2, og oppgraderer, kan du spille alle oppdragene fra første sesong MED alle oppdateringer og spillmekanismer som H2 kom med! Oj, takk for tips. Kan kanskje ta de begge i samme slengen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Husk, at du har muligheten til å spille Hitman season 1 i Hitman (season) 2! Dvs, at kjøper du Hitman 2, og oppgraderer, kan du spille alle oppdragene fra første sesong MED alle oppdateringer og spillmekanismer som H2 kom med! Men du må vel fremdeles betale for det.. Synes de skulle latt det vært gratis DLC for oss som alt eier Hitman 1. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Men du må vel fremdeles betale for det.. Synes de skulle latt det vært gratis DLC for oss som alt eier Hitman 1. Mener helt bestemt at viss du allerede eier HM1, så får du Legacy Pack gratis i HM2. For de som skal gå direkte til HM2, så må du jo selvgølgelig kjøpe HM1 Legacy Pack for noen så kroner. https://www.ioi.dk/hitman-legacy-faq/ Lenke til kommentar
Oliver Berntzen Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Hvor kan jeg finne det på pc, jeg leter etter Hitman Episode 1, men jeg finner det ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Hvor kan jeg finne det på pc, jeg leter etter Hitman Episode 1, men jeg finner det ikke. Noen tips? Steam: https://store.steampowered.com/app/236870/HITMAN/ Tror det er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå