nattedreper Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sliter litt med at 9800xt kortet mitt blir for varmt og tar en "vpu recovery" som det kalles, eller bare skrur seg av. Det pleier og være rundt 35-40 grader i kabinette, og det skulle forsåvidt være nok vifter der. Men likevel blir skjermkortet fryktelig varmt, særlig under spilling og 3dmark, forsåvidt ikek så rart i. Men at det skal bli så varmt at det skrur seg av lurer jeg litt på hvorfor det gjør egentlig. Noen som har noe forslag til hva det kan være, og hva jeg eventlug kan gjøre med saken ?? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kabinettet ditt høres litt varmt ut! Prøv og la kabbinettet ditt stå åpent. "klikker" det ikke da er kabinett varmen problemet ditt. Du kan eventuelt kjøpe en ekstra vifte som kjøler rett på kortet ditt. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har du et lite kabinett? Det er ganske viktig at et kort som Radeon 9800XT har godt pusterom, for det er jo maaange ting i en maskin smom utvikler varme. south or north brikkene på HK, hdd, ram, psu, cpu, lydkort (faktisk) + skjermkortet så det trengs et kabinett med god plass og gode avkjølingsmuligheter. Jeg selv hat Thermlake X3 som har 7 innebyggede kabinettvifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå