TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Hei, jeg vet at jeg må se etter dette 2 talet for at spillet skal fungere min konsoll. Har undret lenge på hva det sone merket der heter? Og rein nysgjerrighet, hvor høyt kan det tallet gå? Og etter slik jeg har forstått det, på gamle spill da må jeg se etter PAL merket for at spille skal fungere. Endret 27. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Det heter vel noe så enkelt som region sone. Sone 1 = USA, Canada, Puerto RicoSone 2 = Europa, Midt Østen, JapanSone 3 = Sørøst Asia, Hong Kong, TaiwanSone 4 = Mellom - Amerika, Mexico, Sør Amerika, Australia, New ZealandSone 5 = Den russiske føderasjonen, Afrika (unntatt Egypt og Sør Afrika) India, PakistanSone 6 = Kina Norge tilhører sone 2 mens USA tilhører sone 1. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Ser ut som PS4. Korrekt? Den konsollen kan spille alle spill, uansett sone. Jeg har spill fra minst 3 forskjellig soner, EU, US, Asia. Null problem. Men, DLC du kjøper i PlayStation Store er fremdeles begrenset til soner. Det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 (endret) Ser ut som PS4. Korrekt? Den konsollen kan spille alle spill, uansett sone. Jeg har spill fra minst 3 forskjellig soner, EU, US, Asia. Null problem. Men, DLC du kjøper i PlayStation Store er fremdeles begrenset til soner. Det liker jeg ikke. Jah det er Ps4 konsoll. Okei, det viste jeg ikke. Takk Endret 5. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Det heter vel noe så enkelt som region sone. Sone 1 = USA, Canada, Puerto Rico Sone 2 = Europa, Midt Østen, Japan Sone 3 = Sørøst Asia, Hong Kong, Taiwan Sone 4 = Mellom - Amerika, Mexico, Sør Amerika, Australia, New Zealand Sone 5 = Den russiske føderasjonen, Afrika (unntatt Egypt og Sør Afrika) India, Pakistan Sone 6 = Kina Norge tilhører sone 2 mens USA tilhører sone 1. Okei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå