Elfer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har et krav til video med 640 x 480 oppløsning så lenge dette finnes på markedet. Ellers ville jeg vel gått for Ixus 400...Så valget har falt på 3 stk kameraer. Hvem skal jeg velge og hvorfor? Pris er ikke så viktig. Jeg ønsker at det skal være brukervennlig og ta gode bilder, helst på automatikk og greit med batteri kapasitet. -Sony Cyber-shot DSC-P92 -Sony Cyber-shot DSC-P10 (hva er egentlig den store forskjellen på de to?) -Nikon Coolpix 3700 -Fujifilm Finepix F700 Er det flere jeg kan velge mellom? Vil ikke ha noe dårligere enn 3 Mega Pixler og 3 x Zoom. Vet jeg har hengt meg opp i video funksjonen men den vil bli endel brukt selv om jeg har et vanlig DV kamera også. Så derfor søker jeg det beste komprimisset. Setter stor pris på hjelp, jo mer man leser jo mer forvirret blir man Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg ville valgt Nikon. Bare gode erfaringer med dem, men regner med det kameraet sikkert er det dyreste. Har selv et 990 coolpix.. Supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå