intel_guru Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Passer Athlon XP på Abit KT7A? Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Kommer an på versjonsnummeret på hovedkortet ditt. v1.3 og oppover er klargjort for XP. v1.0 og v1.2 er ikke klargjort for XP. Versjonsnummeret står på en liten hvit lapp ved rett ved den nederste PCI slot'en. Lenke til kommentar
normal Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 De som har prøvd (ihvertfall noen) sier at det funker selv med lavere versjoner... du finner mer om dette rundt på internett Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Takker for svar! Da ble det dette hovedkortet jeg kjøper til kammeraten min (med hans pernger selvfølgelig)! Lenke til kommentar
toree Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Har innstallert Athlon XP 1800 på mitt hovedkort, Abit KT7A rev 1.2. Det fungerer helt fint med nyeste bios. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har KT7A rev 1.0 med Athlon XP 1600+. Nesten helt stabilt i windows, 2-3 heng i løpet av en måned. I spill derimot er det ikke mye bra, klikker i ett sett! Spiller jeg mye er det ikke uvanlig at det klikker 2-3 ganger per dag. Prøvd alt av instillinger, driverbytte, ny bios etc etc! Ingenting som funker :sad: Så nå skal jeg handle nytt hk! Hvis du kjøper KT7A nå skal det være rev 1.3, men ville sjekket før jeg kjøpte for å være helt sikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå