OHJohansen Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Men en ny type mobiltelefon – skal vi tro produsenten.SNIKTITT: ZTE Nubia Alpha Nei, dette er ikke en smartklokke Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Ideen er ikke ubrukelig, men gjennomføringen er det vil jeg si. 2 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Vil heller ha en bracer type som strekker seg fra håndleddet og halvveis til albuen...Og de en side som kan vippes opp sånn at man får en mer oversiktlig S formet skjerm isteden for C, formet. Noe rundt armen vil typisk ha en C form og det gjør bruken problematisk. Enda bedre ville vært ha en slik skjerm i som ekstern mobil skjerm.. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Dette er åpen soning? 4 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Mobil / smartklokke hva er forskjellen? Jeg kan ringe, se meldinger, svare på chatter å lytte på musikk med samsung klokken min. Men en unoedvendig gimmick den blir mest liggende hjemme siden den må lades nesten hver dag..det blir bare plagsomt for veldig lite nytte. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Vil heller ha en bracer type som strekker seg fra håndleddet og halvveis til albuen...Og de en side som kan vippes opp sånn at man får en mer oversiktlig S formet skjerm isteden for C, formet. Noe rundt armen vil typisk ha en C form og det gjør bruken problematisk. Enda bedre ville vært ha en slik skjerm i som ekstern mobil skjerm.. 2 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 ^ helt enig. Gi meg noe ala en pip-boy fra fallout uten at den er klumpete, med stor skjermoverflate. Dagens smartklokker er altfor små til å gjøre noe nyttig. 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Holder meg til Pip Boy ass. Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Bildet på den øverste smartklokken ser ut som en C-string som er satt på feil vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg