Jon@s Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei! Dette er hva jeg klarte å få til for 15.000 på komplett.no sin pc-bygger: Kabinett: Chieftec Dragon medium tower sølv m/dør Hovedkort: Asus P4P800/Deluxe I865PE CPU: Intel pentium 3 ghz Minne: TwinMos PC3200 DDR-DIMM 1024 mb dual kit Harddisk: Seagate 120 gb 8 MB Skjermkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis pro 256 mb ultimate edition DVD-Rom: Sony DVD-spiller Lydkort: Creative SB Audigy 2 THX 6,1 Det er viktig for meg at maskinen er stillegående, jeg har derfor valgt grafikkkort uten vifte og seagate-disk. Det jeg lurer litt på er om strømforsyningen til kabinettet jeg har valgt bråker mye. Har noen erfaringer med dette kabinettet, eller kan anbefale andre stillegående kabinetter? Hovedkortet valgte jeg på grunnlag av en test i PCGW Minnet synes jeg ser ok ut, men hvis noen har tips til andre er det bare å si ifra. Det samme gjelder lydkortet. Tenkte å dra til med noen litt gromme høyttalere etterhvert, og tviler på om det innebygde lydkortet vil holde da. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Viss vifta i strømforsyninga bråker er no det berre og skifte den..... PS mister garantien.... Har noen venner med det kabinett, hører cpu vifta meir (p4) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøp heller dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl , da får du med en meget bra 350watts PSU, med 120 mm vifte, Svært stillegående. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Her er test av det Overklokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå