Gå til innhold

Mens alles øyne er på 5G, maser Trump om at amerikanerne må begynne å bygge ut 6G-nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåpeligheter.. Sikkert en eller annen markedsføringsgimmick for USA som verken har teknologien eller viljen til å overgå andre.

Man skal dog ikke undervurdere markedsføring. Med dårlige produkter og markedsføring alene klarte Apple og Google å ta over nesten hele mobilmarkedet. Selv med produkter som voldtar brukerne og gjør dem til slaver.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trump har i det store og hele et ganske godt grep omkring dette med "vaporware".

Det være seg 6G-mobilnett, mur mot Mexico, dødsstraff for narkotikasmuglere, avvikling av "Birthright citizenship", Trump Air (Shuttle), og andre luftslott han tidligere i sin businesskarriere har klart å selge inn til investorer, med grandiose tap for sistnevnte.

Hans "Travel Ban" ble vel også ganske desimert?

• Liker 2
Lenke til kommentar

verdens mektigste mann

Dere tar feil. Verdens mektigste mann heter Xi Jinping. På andreplassen ligger Vladimir Putin. Trump har fortsatt plall-plass men ikke bare har de andre blitt mektigere, men Trump blir stadig mer styrt av Senatet.

Fortsetter Trump i samme stil, og det blir trangt om pallplassene, kan han jo gjøre slik han pleier, utvide antall pallplasser til seks, slik det er i Ski-VM, så kan han fremdeles hevde å inneha en pallplass i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Dere tar feil. Verdens mektigste mann heter Xi Jinping. På andreplassen ligger Vladimir Putin. Trump har fortsatt plall-plass men ikke bare har de andre blitt mektigere, men Trump blir stadig mer styrt av Senatet.

Nei, Trump er verdens mektigste men ikke med den definisjonen du argumenterer med. Grunnen til at man kaller lederen av USA verdens mektigste er fordi han er øverstkommanderende av den amerikanske hæren, og når det kommer til militære er USA suverent overlegne alle andre.

Så andre har akanskje mer påvirkningskraft eller økonomisk makt, men det er ikke hva man snakker om når man sier at trump er verdens mektigste mann.

Lenke til kommentar

Er ikke overskriften deres utrolig missvisende tweeten artikkelen er basert på faktisk starter med "I want 5G"

Vil også poengtere igjen at dere faktisk har skrevet en artikkel basert på en tweet, fra en statsleder, i et annet land.

Endret av Rudde
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, Trump er verdens mektigste men ikke med den definisjonen du argumenterer med. Grunnen til at man kaller lederen av USA verdens mektigste er fordi han er øverstkommanderende av den amerikanske hæren, og når det kommer til militære er USA suverent overlegne alle andre.

Så andre har akanskje mer påvirkningskraft eller økonomisk makt, men det er ikke hva man snakker om når man sier at trump er verdens mektigste mann.

Du får sende inn en formell klage til Forbes. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

"– 5G kommer ikke snart – det er her allerede."

Det kan vi vel godt stemple som en blank løgn.

da kan du også si det er legn at 4G er her siden det ikke er overalt. 5G utbygget mange steder, både i Norge og utlandet. så 5G er her!

Vel... det at det finnes (for noen), og til at man kan si det er utbygd, er det et godt stykke tid, er min erfaring.

Da finnes det ikke for alle, enda.

Norske politikere har sikkert funnet en

definisjon "de kan stille seg bak" de er

flinke til slikt. Lettere å fremsnakke seg selv også da. Lavere standard er

enklere å oppfylle. Jeg har ikke 5Mbit

enda.

Lenke til kommentar

Du får sende inn en formell klage til Forbes. ;)

Hvis man leser artikkelen i Forbes kommer det sikkert fram hva de mener med mektig(har ikke lest den bare gjetting fra min side), det var du som koblet sammen de to artiklene så derfor er det deg jeg kritiserer.

Hvis det viser seg at Forbes snakker om militær makt tar jeg gjerne å sender de en klage.

Lenke til kommentar

Påstanden i artikkelen var "verdens mektigste mann" ikke "verdens mektigste militærmakt". Derfor trakk jeg fram nettopp lista over verdens mektigste menn.

Du får klage til Forbes og be de lage en liste over verdens mektigste militærmakter også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...