Mad Silence Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei! Jeg bestilte nylig ett Hovedkort fra IQDATA (DFI LanParty NFII Ultra B) og innstallerte hovedkortet og fikk følgende problemer: Jeg startet dataen og skulle til å innstallere XP. Midt i innstallasjonen slo dataen seg av jeg prøvde om og om igjenn uten hell. Den bare slo seg av hele tiden. Ikke bare i installasjonen men overalt etter en tid. Jeg prøvde også å cleare CMOSen og LOAD SETUP DEFAULTS, men uten serlig endring. etterhvert prøvde jeg å clocke prosessoren ned til 100MHZ Frekvens (fra normal 133) da fungerte alt som det skulle. Jeg har en AMD Athlon Xp 2400+ som skal ligge på 2000MHZ. Nå ligger den på 1500MHZ. Jeg lurer på om dere har noen tips om hvordan jeg kan få ordnet dette(litt kjedelig å spille men nedklokket prosessor.) Med Venlig Hilsen: Dan André Syrtveit Takk for alle tips (vist jeg får noen) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Merkelig.. prøv med litt mer volt på cpu.. EDIT: takler hk 133mhz fsb? Endret 21. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
Mad Silence Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Har prøvd både 133 og 166. uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå