G Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Går det an å håpe at de er betalingsvillige for en bedre spillmotor? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Spent på hvilken sjanger dette spillet havner i, er fryktelig lei av survival og battle royale. Men er vel dessverre fort gjort at de tar en "exiles" i dune verden. ? Lenke til kommentar
G Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Det er jo ikke noe i veien for sjangerblanding heller. Men de burde helt klart kjøpe seg adgang til en god spillmotor. Jeg har faktist tilgode å bruke penger på Dune II den gang det kom ut, og har tilgode å teste det etterpå. Hva er det som ga folk spillglede der, var det strategiopplegget? For i Dune II så er det en verden sett ovenifra, nokså likt de senere C&C-spillene. Edit: Ser jo nå hva som er greia. Westwood var bare fantastiske. At dette attpåtil skjedde i 1992, er jo bare en hyllest i seg selv. Litt digg lydeffekter, men det var også noe litt slitsomt gjentakende lydmeldinger der. Synes C&C Red Alert 2 sånn sett er bedre. Men fytti det var et veldig rikt og nytt lydbilde for meg etter å ha sett youtube-klippet nå. Endret 28. februar 2019 av G Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Dune 2 var episk for oss som spilte på den tiden. Det fantes ikke noe lignende med samme kvalitet hverken grafikkmessig eller lydmessig. Red alert 2 er jo samme folka men mange år etterpå, men også red alert 1 og 2 var utrolige spill. Red alert 3 derimot var bare sorgen. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Det er jo ikke noe i veien for sjangerblanding heller. Men de burde helt klart kjøpe seg adgang til en god spillmotor. Jeg har faktist tilgode å bruke penger på Dune II den gang det kom ut, og har tilgode å teste det etterpå. Hva er det som ga folk spillglede der, var det strategiopplegget? For i Dune II så er det en verden sett ovenifra, nokså likt de senere C&C-spillene. Edit: Ser jo nå hva som er greia. Westwood var bare fantastiske. At dette attpåtil skjedde i 1992, er jo bare en hyllest i seg selv. Litt digg lydeffekter, men det var også noe litt slitsomt gjentakende lydmeldinger der. Synes C&C Red Alert 2 sånn sett er bedre. Men fytti det var et veldig rikt og nytt lydbilde for meg etter å ha sett youtube-klippet nå. Kanskje litt slitsomt og spille nå, men når det kom ut var det fantastisk! (Amiga 1200 min jobbet overtid for å regne ut hvor troppene skulle vandre. Lyden var mye bedre på amiga) Er jo tross alt det spillet som skapte hele sjangeren. Men skal du teste det ut nå , så ville jeg anbefale enten Dune 2000 eller Emperor; Battle for Dune. Endret 6. mars 2019 av per parker Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ser veldig lett hvor C&C kommer i fra der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå