Gå til innhold

Xbox 1X spill på PC - Crackdown 3

Anbefalte innlegg

Ser at Microsoft har hatt en trend med at Xbox spill kan også spilles på PC. Hvordan fungerer dette? Er det like bra, dårligere eller bedre opplevelse enn på konsoll. Har planer om å kjøpe crackdown 3, men ser også de har gjort det med blant annet Gears of War.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser at Microsoft har hatt en trend med at Xbox spill kan også spilles på PC. Hvordan fungerer dette? Er det like bra, dårligere eller bedre opplevelse enn på konsoll. Har planer om å kjøpe crackdown 3, men ser også de har gjort det med blant annet Gears of War.

Ja, det stemmer. Hvis du kjøper det på Xbox så skal du ha muligheten til å spille det om det er merket med ett eller annet.. 

Selv er jeg ikke særlig begeistret for Microsoft store, og det eneste jeg selv spiller igjennom den portalen er Sea of thieves. Knall bra spill som er svært avslappende om man velger riktig missions. 

Men skal sies at det fungerer helt OK, men det er ikke noe jeg ville valgt framfor Steam. 

Håper dette ga en liten pekepinn. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer. Hvis du kjøper det på Xbox så skal du ha muligheten til å spille det om det er merket med ett eller annet..

Selv er jeg ikke særlig begeistret for Microsoft store, og det eneste jeg selv spiller igjennom den portalen er Sea of thieves. Knall bra spill som er svært avslappende om man velger riktig missions.

Men skal sies at det fungerer helt OK, men det er ikke noe jeg ville valgt framfor Steam.

Håper dette ga en liten pekepinn.

Takk for svar. Ser den. Har ikke akkurat noe valg enn å bruke Microsoft store. Tenkte mer på spillbarhet og om de prioriterer bug fix og fps limiters og sånn til pc, om oppdateringer kom samtidig. Det koster 669kr på komplett som også er i det dyreste laget. Endret av Emsal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for svar. Ser den. Har ikke akkurat noe valg enn å bruke Microsoft store. Tenkte mer på spillbarhet og om de prioriterer bug fix og fps limiters og sånn til pc, om oppdateringer kom samtidig. Det koster 669kr på komplett som også er i det dyreste laget.

Nå har jeg ikke selv spilt spillet, og kommer nok aldri til å gjøre det, men Jim Sterling har en ganske grei video om det spillet.. Det virker som det var en rein skuffelse hele greia: 

Jeg vet desverre ikke hvor gode de er på bugfixes osv, men jeg vil tro de gjør sitt for at det skal bli bra. 

Ser også at den er låst til 30 fps på PC ifølge reddit: 

https://www.reddit.com/r/Games/comments/aqupji/crackdown_3_coop_campaign_seems_to_be_locked_at/

Endret litt på tittelen for deg, sånn at det nå står at det også gjelder Crackdown 3. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Kjipe greier. Kan huske jeg spilte demoen av crackdown på Xbox 360 (RIP), vi fikk 2 timer på å spille det. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg spilte igjennom den demoen. Klarte å nå maks på hopping hver gang og lagde en rute for å fortest mulig klare å makse den skillen.

Crackdown 3 ser ikke ut som eneren i det hele tatt. De sier 2eren er bra, men har ikke noe konsoll å spille de på.

Lenke til kommentar

Det er mulig Crackdown 3 er på gamepass, og da tror jeg det også er tilgjengelig med Xbox Gamepass på PC. Litt billigere hvis du går lei etter en måned.

Kan bekrefte at dette er mulig. Koster 99,- per måned hvis du kjøper fra abonnement fra MS Store, men det er mulig det er billigere andre steder.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Det er mulig Crackdown 3 er på gamepass, og da tror jeg det også er tilgjengelig med Xbox Gamepass på PC. Litt billigere hvis du går lei etter en måned.

Kan bekrefte at dette er mulig. Koster 99,- per måned hvis du kjøper fra abonnement fra MS Store, men det er mulig det er billigere andre steder.

Man kan kjøpe "gavekort" og om man ikke vil abbonere. Gjor dette da Forza Horizon 4 kom ut. Betalte 150kr for 3 måneder game pass på cdkeys.com og rakk å bli lei spillet allerede første måneden. Så sparte en del istede for å kjøpe det til 599,- eller noe.

Lenke til kommentar

Hvis du likte Crackdown 1 vil du like Crackdown 3 også, og anbefaler på det varmeste å spille på pc hvis du har en kraftig nok. Det er ikke xbox-versjonen du spiller på pc men en egen pc versjon som har det du forventer av ett pc spill(som grafikkinstillinger).

Fikk crackdown 3 gratis for PC da jeg har gamepass på xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...