jossa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 har ei mappe me ganske viktige filer i.. så jeg passordbeskyttet den i win 2K å.. månede gikk å alt funket utmerket.. men en dag så byttet jeg til XP å nå kommer jeg meg ikke inn i mappen.. husker ikke passord eller brukernavn nå lenger.. men finnes det noen måte å hente ut innholdet? eventule programer som gjør dette får meg? har ikke en annen pc å sette denne disken i.. PM meg vist du ikke vil snakke om sånt i forumet.. alle filene tilhører meg og er opprettet av meg.. bare så ingen skal lure Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 synes å huske at det ikke går, hadde 2000 på gammær'n og bytta til xp, hadde et par mapper som var beskyttet, men ikke f*** at de ville opp.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 men det må da finnes no software som fikser dette... har bare 0 peil på hvor jeg skal finne det (den første som nevner google dreper jeg ) Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du må slå av simple filesharing i XP, og så sette deg opp som "eier" av katalogen. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 kunne du forklare meg hvordan det gjøres? .. jeg fatter null å nix .. men prinsippet er der! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kansje eg er uten forrettningslinjene..... Men finnst vell eit alla hacke prog som står og prøver og komme inn??? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 kan jo ikke være så ille da? det er jo ikke no ulovlig.. det er jo mine filer til og med... opretta av meg .. men har ikke tilgang på de Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Søk på "simple filesharing" i søkefunksjonen her inne. Dette temaet har vært oppe xx antall ganger og besvart på teskjemetoden. Her er en av linkene du ville ha funnet hvis du søkte: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...21&hl=kataloger Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 åååå TUSEN TAKK viste ikke en gang hva simpel file shearing var... men nå har jeg (fårhåpentligvis) lært ... SØK! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hmm.. men nå sliter jeg med å få fjærna everyone som owner.. har adda meg sjøl.. å ser filene nå men har ikke tilgang.. alle navna har grøn font Lenke til kommentar
jossa Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 ok.. har nå funne ut at filene er encrypta.. å lisensen er satt til den gamle admin på 2K inst. det er den jeg ikke får fjærna no.. hehe bare problemer med meg Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Krysset du av for at eierskapet skulle gjelde alle underkataloger og filer? Hvis ikke så er det grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå