joejules Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Hej! Hvem er Norges bedste esport spillere? Alt efter: -Hvor mange turneringer de har vundet -indkomst -Følgere på Youtube -Inden for de forskellige spil (WOW, LOL, Hearthstone, Dota2, CS og SMITE) Håber I kan hjælpe. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Ikke inntekt eller følgere i hvert fall. I visse spill og spillmoduser kan man ikke bare se på statistikken. Da ville jeg kanskje vært Norges beste (finnes ingen lister som bare viser norske spillere) i to posisjoner i FIFA pro clubs. I hvert fall blant de aller beste. Det er på papiret, neppe i realiteten. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Rain som spiller for FaZe i CS:GO vil jeg klassifisere som en av de beste nordmenn på topp i esport verden. Ellers har du f.eks Snute som var ganske god i SC2 en periode. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Hunterace er vel Norges best presterende i Hearthstone, var en av de bedre på verdensbasis sist jeg fulgte med aktivt på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå