NTB - digi Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Forbrukertilsynet: 10 av 13 leasingtilbydere bryter loven 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Her vil liberalister protestere: Unødig statlig innblanding i frivillige kontrakter mellom likestilte parter! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Her vil liberalister protestere: Unødig statlig innblanding i frivillige kontrakter mellom likestilte parter! Så du synes det er fint at tilbydere unnlater og informere om totale kostnader ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Her vil liberalister protestere: Unødig statlig innblanding i frivillige kontrakter mellom likestilte parter! Ett leasing firma og en privatperson vil jeg påstå ikke er likestilte parter, hvis det er firmaleasing er jeg dog enig i at det burde gå på kontrakten. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Det burde også vært mer fokus på kostnader rundt tilbakeleveringen. Helt ubetydelig slitasje slåes ned på og faktureres stygt! Har selv jobbet i bransjen for 10 år siden og selv levert leasingbil i etterkant via NAF. Jeg slapp billig unna med bare 5800,- i leveringskostnader. Karen fra NAF sa det ikke var uvanlig med en null til bak. 3 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 På jobben hos oss sender vi bilene på opplakking etter endt leasing og det lønner seg sammenlignet med å la leasingselskapet trekke det de skal for småriper. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) På jobben hos oss sender vi bilene på opplakking etter endt leasing og det lønner seg sammenlignet med å la leasingselskapet trekke det de skal for småriper. Svogeren min har leaset flere biler privat i endel år nå, han har bestandig tegnet en tilbakeleveringsforsikring som gjør at tilstanden på kjøretøyet ikke blir en ekstra kostnad, koster ikke så mye heller har jeg forstått i forholdt til hva det kan koste hvis man må betale alle reparasjonene av egen lomme. Endret 26. februar 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå