Deus Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Er det noen som hvet hvordan jeg får en bilradio til å passe i en 5,25" bay, må jeg sage ut litt eller finnest det bilradioer som passer ? Lenke til kommentar
abdulla Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 alle nye bilspillere er for store for å få plass til i en cd-rom slot. det dreier seg om 3-4 cm. du må nok finne fram vinkelsliperen. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 DET var noe jeg hadde planer om å gjøre selv, sette inn en bil cd-spiller, en bilforsterker, og ha lydkontakter ut bak... Den er for stor for 5tommærs, og den tar en del strøm, og hvis du i tillegg skal ha forsterker tar den EVIG mye strøm... Ikke å anbefale... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Kan jo prøve å modde en LP-spiller fast på sida av kassa istedetfor...? Trenger mye mindre vinkelsliper-action og sånt... Eller bare kvarte en gammel FM-tuner...? Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva er egentlig vitsen med det? Du har jo både cd og radio på en pc. Da ville jeg heller skaffet meg en god forsterker og noen bra høytalere.. det kan gi bra lyd det.. Dette var ikke for og ødelegge noes drømmer!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Ekte moddere bygger sånt selv. Herp en bilradio og tilpass den til PC'n. Glem CD - det har du jo allerede, og den kan kobles til radioen - om radioen er litt avansert. Hadde vært kulere å ha kassettspiller på PC'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå