McDouch3 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Og cpuen kjører på 64kb l2 cache... HJELP! Dette er jo direkte lavt.. Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 sorry... det var en hore duron... skal nå gå å drepe alle på komplett.no Lenke til kommentar
aschj Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Gjør det, du. :smile: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Kanskje samme som plukket din 'Athlon' på lageret plukket mine CDplater. Jeg skulle bestille en 100pack noname 700MB, men de var ikke på lager så jeg bestilte 650MB istedet. Og på pakkseddel stod det 650MB, men platene VAR 700. Så de dekker opp tapet de fikk av å selge 700-platene som 650 (sikkert ikke bare mine...) med å bytte ut et par Athlon med Duron.... Lenke til kommentar
Silence Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Sagt det i andre posts, sier det igjen...komplett folka er ikke helt 100% gode i huet. Husker når jeg ble fortalt at den kjølern de solgte til T-birden jeg bestilte var den eneste som var godkjent av AMD...heh, jeg lo så jeg grein når jeg la på røret. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Dette er ikke værre enn det jeg opplevde.... Jeg bestilte ett skjermkort hos http://www.scancom.no/buydirect/ :sad: Fikk kortet og det var helt svart, sendte det i retur og fikk aldri noe nytt skjermkort :sad: Purret på dem men fikk aldri noen respons :sad: Drittbutikk, Hold dere unna !!! Lenke til kommentar
hd1200 Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Jeg kjøpte Asus A7V133-c og en AMD 1200 hos Datorbutikken.Dette kjører ikke ilag.Får ikke bootet maskinen.Svart skjerm.Hører disse to enhetene i sammen eller er det DB som selger Bvare.Andre som har samme erfaringer? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hore duron Ha ha ha ha!!! Lenke til kommentar
Colin Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Jeg har også hatt problemer med Komplett. Jeg bestilte deler til ny maskin i sommer, og de sendte feil kabinett og feil cpu-vifte. Kabinettet fikk jeg nytt, men vifta bytta de aldri. De påsto den var godkjent for cpu'en min, noe den forsåvidt var, og at det ikke var noe problem. Har forsåvidt ikke noe å si, så lenge jeg bestilte noe annet! I tillegg var hovedkortet ødelagt, og det tok 2 uker før de fikk rota seg til å sende et nytt. En kamerat bestilte en 21" skjerm og fikk 19"....... Pål Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Kjære DisabledCP "Duron hore"? Jeg har en Duron med i motsetning til horer vil den hverken suge meg eller noe annet, selv ikke for 1.85v!!!! Kan du fortelle meg hvilken Duron det var? Er meget interessert i en yndig og villig en som horer stort! :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Så jeg kan altså skryte av å være en av de virkelig få som ikke har hatt problemer med Komplett? Må ha vært skjebnen, har i allefall alltid blitt møtt av blide folk på supporten (ja, etter 10 min med Celine Dion vel å merke).. Men ellers så har dem jo vært gode. Og en annen ting jeg liker med dem er farten på utsendingene, det er ikke så mange som sender så fort.. Nåvel, whatever. Datorbutiken er billigere, men så tok det to uker for dem å få sendt meg cpu-vifte og arctic silver, og det er litt i lengste laget.. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Quote: On 2001-11-03 19:37, Jazzmaster skrev:haha ja fan jeg tror webbutikkene roter inni granskauen.MEN DETTE TAR KAKA:Jeg bestilte et Asus V8200 GeForce 3 Deluxe av Multicom og jeg fikk noe halv humbug greier.Selve kortet var defekt, prøvde det i flere PC'er, trodde først det var mitt system det var noe gæli med.Men nei kortet var defekt. Sendte inn nytt og fikk et nytt fra ITbutikken.no. Det fønka.Ja jeg bestilte et KG-7Lite fra Multicom det også var defekt,sendte det inn. Bestilte nytt fra ITbutikken det fønka...HVA FAN ER DET DE GUTTA HOLDER PÅ MED!!!!!!!!!http://www.kimwetteland.com [ Denne Melding var redigert av: Jazzmaster på 2001-11-03 19:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå