MrLuni Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke hatt problemer før med noe som helst. Men for 3 dager siden så begynte den å gå ganske mye opp i varme når eg klokket. Kjører til vanlig 2.2 ghz men nå må eg kjøre på xp2500+ Ganske rart at det PLUTSELIG skal sje nå Koffer skjer dette? Er cpuen min oppbrukt? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kanskje kjøleren din har fått seg en trøkk, slik at den ikke sitter like bra inntil cpu`en som før... Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kanskje kjøleren din har fått seg en trøkk, slik at den ikke sitter like bra inntil cpu`en som før... Jah, det kan hende.. Og det er vanskelig å sjekke også. Har svidd en CPU pga. et slikt problem Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) "Er cpuen min oppbrukt" Må si jeg lo når jeg så topicen Edit: BAre min dårlige humor Endret 21. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 "Er cpuen min oppbrukt" Må si jeg lo når jeg så topicen Er det noe å le av da? Det er ikke alle som bruker så mye tid på å lære seg alt om hardware... Til topic, kjøler kan som sagt ha blitt forskjøvet e.l. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 "Er cpuen min oppbrukt" Må si jeg lo når jeg så topicen hehe.. joda.. sikkert morsomt det... men man skal ikke le av andre uansett.. hold det ihvertfall inni deg.. CPU`en din er nok ikke oppbrukt.. kan godt hende den har fått en mindre skade.. som gjør at den ikke kjøles like bra.. men det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 nå skreiv eg "oppbrukt" fordi det hørtest artig ut da... Skal sjekke kjøleren. Noen va på rommet mitt uten at eg va der så dei kan ha gjort noe... Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ellers vil jo støv/hybelkaniner som har bosatt seg i kjøleribben sakte men sikkert gjøre at kjølingen blir dårligere. Løsningen er å ta av viften (la gjerne kjøleribben stå montert på CPU) og støvsug. Vær forsiktig, så du ikke ødelegger noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå