AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Merket når jeg sto opp imorges at jeg hadde vondt ved/rundt pungen. Å når jeg gikk i dusjen ista så så jeg at jeg var hovnet opp på venstre siden langs pungen. Ikke en kul men langs hele pungen. Som en sene eller noe sånt. Hva kan det være? Anonymous poster hash: d2318...fa2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Legevakta. Wild guess; brokk Endret 25. februar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Hei, TS.Ta turen til fastlegen din. Vi her på forumet har ikke mulighet til å kunne gi deg den hjelpen du trenger da dette er noe som er fysisk på kroppen..Helt greit at du poster her, men det er svært lite vi kan bidra med desverre. Vil også fraråde "google-doktoren". Det er greit at man kan undersøke hva andre har erfaringer med, men hva lommelegen sier osv, men det erstatter aldri en faktisk lege som kan gjøre en fysisk sjekk. De kan aldri ta blodprøver, sjekke blodtrykket osv, så det er viktig å huske på at legene er der for en grunn. Endret 25. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Agreed. Kom deg til legen asap Lenke til kommentar
dingenogdubben Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg tipper følgende: https://en.wikipedia.org/wiki/Epididymitis Du bør komme deg til en lege ja 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det er sikkert ikke noe farlig. Sjekk om det går over om et par dager. Hvis ikke gå til legen. Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det er sikkert ikke noe farlig. Sjekk om det går over om et par dager. Hvis ikke gå til legen. Eh. Nei. Risikere å miste en testikkel? For den dauer kjapt om det er testikkel-torsjon det er snakk om. Legen. ASAP. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Eh. Nei. Risikere å miste en testikkel? For den dauer kjapt om det er testikkel-torsjon det er snakk om. Legen. ASAP. Tviler på det er det, har hatt det selv og da hadde han ikke valset inn i dusjen for å si det sånn. Jeg klarte såvidt å gå og smerten var som å konstant bli sparket i ballene. Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Tviler på det er det, har hatt det selv og da hadde han ikke valset inn i dusjen for å si det sånn. Jeg klarte såvidt å gå og smerten var som å konstant bli sparket i ballene.Jo men... Du tar sjangsen på at det 'går over', og at det ikke dreper en av balla? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 Skal til legen idag Ikke noe stor forandring fra igår, eneste er at det nå er en brennende følelse der. Anonymous poster hash: d2318...fa2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå