Redaksjonen. Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Apples elbil gjenopplives. Skal være minibuss Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Fordi der det finnes et segment, kan Apple selge konkurrerende produkter, dyrere. 3 Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror om den skal ha standard ladeplugg..... 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror om den skal ha standard ladeplugg.....Neida, Apples egne plugg er jo betraktelig bedre, men du kan kjøpe en overgang for 19 990,- 1 Lenke til kommentar
Yngvar Monstad Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 ... the Corley MINIVAN! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Apple og Tesla fremkaller mye hat ja Lenke til kommentar
HF- Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ingen plugger, kun trådlaus lading;-) Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 På eplebilen vil de redusere hastigheten hver gang den oppdateres. ? 2 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror om den skal ha standard ladeplugg..... Ja, ja. Blir kun én standarisert plugg for lading. Omtrent som med Android-telefoner. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Og ny modell hvert halvår som alle må bytte til. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Apple og Tesla fremkaller mye hat ja Klarer du ikke å se forskjell på hat og morsomheter er du enten veldig affektert eller fastlåst i din egen virkelighets-boble. Endret 25. februar 2019 av Nautica 5 Lenke til kommentar
Frodolf Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 På eplebilen vil de redusere hastigheten hver gang den oppdateres. Med iOS på iPhone og iPad så har jo enhetene bare blitt raskere og raskere gjennom de siste oppdateringene. MacOS Mojave er også merkbart raskere enn hva MacOS High Sierra. Dette er det gode tall og statistikker på der ute som alle kan se helt gratis. Så fortell oss gjerne hvorfor ville Apple ha redusert hastigheten hver gang de oppdaterte bilen? Lenke til kommentar
Frodolf Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Og ny modell hvert halvår som alle må bytte til. Hvorfor måtte alle byttet hvert halvår? Jeg har hatt min iPhone lengre enn jeg hadde min forrige bil. Sånn sett lover det jo godt for holdbarheten til en Apple-bil. Så opplys oss gjerne du som vet dette så godt. Endret 25. februar 2019 av Frodolf Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Jeg har hatt min iPhone lengre enn jeg hadde min forrige bil. Så du bytter bil oftere en telefon, det sier ingenting om hvor lenge du beholder hverken bil eller telefon. Så opplys oss gjerne du som vet dette så godt. Ikke verre en for alle de som absolutt må bytte til siste modell hele tiden, om du er en av de kommer jo an på hvor ofte du bytter bil. Endret 26. februar 2019 av Nautica 1 Lenke til kommentar
A50H5AIY Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 På eplebilen vil de redusere hastigheten hver gang den oppdateres. Med iOS på iPhone og iPad så har jo enhetene bare blitt raskere og raskere gjennom de siste oppdateringene. MacOS Mojave er også merkbart raskere enn hva MacOS High Sierra. Dette er det gode tall og statistikker på der ute som alle kan se helt gratis. Så fortell oss gjerne hvorfor ville Apple ha redusert hastigheten hver gang de oppdaterte bilen? Dette var vel en ganske stor sak i media for ikke alt for lenge siden... Så den humoren er vel lett å forstå. www.cnet.com/google-amp/news/apple-and-samsung-fined-for-slowing-down-phones-with-updates/ 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Klarer du ikke å se forskjell på hat og morsomheter er du enten veldig affektert eller fastlåst i din egen virkelighets-boble. "Morsomheter" som har som formål å spre hat. De samme folkene bruker all sin tid på å sverte enkelte selskaper. Eksempel: Og ny modell hvert halvår som alle må bytte til. Apple-produkter er kjent for å ha god holdbarhet og holder meget godt på verdien sin på bruktmarkedet. Dessuten er det vel en gang i året at de kommer med nye varianter av produktene sine? Så ikke bare er det hatsk og lite morsomt, men også fullt av faktafeil. Endret 26. februar 2019 av hekomo 1 Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Hadde litt tro på dette, helt til jeg leste at de har tatt ingeniører fra Tesla. Får resultatet like teknisk dårlige løsninger som på min TMS så er det grunn til bekymring :/ 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 "Morsomheter" som har som formål å spre hat. De samme folkene bruker all sin tid på å sverte enkelte selskaper. Morsomheter er og ha det gøy på bekostning av andre, men har forståelse for at aktivister gjerne vil flytte grensen så de kan kalle alle som er imot dem for hatere. 1 Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Fordi der det finnes et segment, kan Apple selge konkurrerende produkter, dyrere. Det er jo en fantastisk foretningside å alltid skulle ha det dyreste produktet, spesielt ettersom folk gidder å kjøpe.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er jo en fantastisk foretningside å alltid skulle ha det dyreste produktet, spesielt ettersom folk gidder å kjøpe.. Det er ikke det som er den fantastiske forretningsidéen, men det er relatert. Den fantastiske forretningsidéen er å alltid ha de høyeste marginene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå