Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Norske kvinner-ufrivillig lenge single

Gjest Veldig ærlig mann

Anbefalte innlegg

Jeg mener at det vi nå ser nærmer seg normalen. Det er sånn her det egentlig alltid skulle vært. I "gamledager" eksisterte mange forhold på helt feil grunnlag. At anntall single går opp, og anntall fødsler ned, ser jeg på som et symptom på at vi gjør noe riktig.

Dersom vi helt seriøst tenker at sex og samliv var bedre før, og at vi vil tilbake dit, så må det svært uetiske (i følge meg) metoder til for å oppnå det.

Normalen er altså en kultur hvor hver kvinne i snitt får 1,62 barn, og vi således er selvutslettende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og årets generaliseringspris går til... 

Jeg vil heller ha en kulturell lik kvinne som kan betale for seg selv og har høy utdannelse, er smart, og kan stå for noe. 

Heller det enn en nikkedukke som må streve med å integrere seg og få jobb i mange år mens jeg betaler alt  + flere tusen i måneden til familien i utlandet.... Neitakk. 

Norske kvinner er blant de vakreste i verden spør du meg. 

Men smak og behag. Folk må gjerne finne kone i utlandet, ingenting galt med det. Og norske kvinner er mer kravstore ja, som er greit nok for meg. Da har jeg noe å jobbe for. 

Nja. Smaken er som baken. I følge noen er de de vakreste i verden, for andre så er de ikke det. Skal man ha noe varig så teller også det som finnes på innsiden. Hvor gode er norske kvinner på innsiden?

Endret av G
Lenke til kommentar

Trenger bare en effektiv sex-robot til å erstatte kvinner :p Så kan vi leve på hver vår øy. 

Men har du en løsning på denne utfordringen du beskriver?

Kromosom-messig så har vel ikke kvinner noen fordel heller dersom man skulle finne på noe så ekstremt å avskaffe det ene kjønnet. Kvinner har to X-er, mens menn har en av hver sort, altså også Y-en. Sånn sett kan men vel skape kvinner ved å rive i stykker noen sædceller for X-er og skape kvinneeggceller. Eggcellene kan man sikkert tømme froske- eller fiskeegg for og nytte som skall. Dersom man først skal dra det helt ut av proporsjoner.

Noe gir meg litt sånn ekkel religiøsoppfattelse av TS fra førsteinnlegget, men det er kanskje bare en førevar følelse som slo meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...