Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Norske kvinner i 20 og 30 årene dater påfallende mye og har hatt sex med langt flere enn det kvinner i resten av verden og utenfor Skandinavia har. Er dette positivt? Jeg lurer; Hvorfor skiller Skandinaviske kvinner seg slik ut i atferd og holdning? Mange norske menn forteller meg at de opplever norske kvinner som de mest utsvevende og de med dårligst bakkekontakt, atferd, holdning og selvinnsikt. Norske kvinner er absolutt ofte gode venninner, flinke på skolen/i jobb og lekre i sine klær/veldig motebevisste. De har også ofte en veldig god interiørsmak, flotte hobbyer og ønsker i forhold til kommende reisemål. Deres Instagram og Facebook konto inneholder også mange flotte bilder. Dere har øye for motiver og er utvilsomt kreative. Det skal dere ha. Nå er derimot fokuset på hvordan mange norske kvinner oppleves i et forhold, i en jaktsammenheng og på sexmarkedet generelt. Er det interessant for dere å lese jenter? Single kvinner leter etter mannen de internt i venninneflokken kaller for Mr.Perfect eller Drømmeprinsen. Et søtt og morsomt tilnavn. Problemet for kvinnene oppstår hvis de faktisk er seriøse med sitt tilnavn. Da ødelegger de nemlig kun for seg selv. Jeg må spørre; Hvorfor leter de etter en type som ikke finnes? eller etter en type som de ikke kan få og som det utallige ganger er bevist at de ikke kan få? Hvorfor bruke tiden sin slik? Det stjeler tross alt mye tid og energi. De planter bare i gang en prosess som fører til skuffelse og fortvilelse. Fordi det de opplever av menn aldri samsvarer med deres urealistiske og urimelige drøm. Jeg beklager å si det jenter, men deres drømmer vitner i alt for stor grad om hvor lite bakkekontakt og selvinnsikt dere har. Deres kontakt med virkeligheten er rett og slett alt for svak!!?? Etter at Tinder ble introdusert begynte norske kvinner å lete etter deres drømmemann på mobil telefonen sin. Plutselig var det på mobiltelefonen en singel kvinne tilbrakte tiden sin. Appen kunne like godt ha hetet "Needtofindaperfectman" eller "Idisurvemrperfect" Alle datesider kunne også ha slått seg sammen og kalt seg selv for "Dontfindsomeoneintherealworld.com Norske kvinner kan takke seg selv for at de lever ufrivillig lenge som single. Ja jeg er fullstendig klar over hvor frustrert dere er. Jeg kan allikevel ikke synes synd på dere. Dere er nemlig ufrivillig lenge single eller ofte inn og ut av forhold fordi dere har personlige problemer som dere selv kjenner og opplever, men ikke er i nærheten av å se og forstå godt nok. Deres personlige problemer forplanter seg videre i deres holdning, kommunikasjon (ord og kroppsspråk), atferd og tanker om dere selv og de mennene dere treffer. Dette igjen fører til en dårlig kjemi med mennene dere møter og til slutt til et uønsket resultat. Dvs utallige avvisninger av menn som enkelt ville ha opplevd å finne kjærligheten, enten utenfor Norge eller Skandinavia. Deres problemer handler om følgende - Deres selvfølelse som alt for ofte er alt for lav. Hva kommer dette av? Er dere ødelagt av Janteloven eller??? -Deres psykiske problemer. Ingen andre land i verden har en like høy prosentandel av kvinner som f.eks sliter med angst og herunder panikk angst. Finn ut av hva dette kommer av. Sett i gang! -Deres svake kommunikasjonsferdigheter, herunder flørting og ferdigheter på soverommet!!!??? -Deres mangel på å være snill, oppmerksom, søt og takknemlig -Deres prioriteringer som i alt for stor grad vil gi en mann en opplevelse av å ikke være interessant nok. -Dere har for mange jern i ilden -Dere parallell dater menn. Dette kompliserer for dere, gjør dere avstumpede og blaserte. Igjen har dere en atferd og holdning som setter dere i uønskede situasjoner gang på gang og over flere år!! Jeg er fullstendig klar over hvor utilfredse dere er. Dere er til tider også urolige og veldig engstelige for deres framtid. For deres eget beste foreslår jeg at dere følger alle psykologers og coachers grunnleggende råd. Ta ansvar for deres egen lykke. Ikke pek på norske menn, generaliser dem og si "Det er nesten bare drittmenn i Norge. Det er kun derfor vi norske kvinner er ufrivillig lenge single" Det virker mest sannsynlig veldig provoserende på dere jenter, men det er faktisk sånn at dere må ta deres del av ansvaret også. Var det greit å lese eller? En annen ting. To av ti norske menn er gift med en utenlandsk dame. Kvinnene er i størst grad ifra Columbia, Brasil, Kina, Thailand, Filippinene, Ukraina og Russland. Jeg lurer; Er det mange nok norske kvinner som forstår hvorfor norske menn er så populære blant kvinner i Sør Europa og Latin Amerika f.eks, når samme menn blant mange norske kvinner blir sett på som "For lite interessant og spennende" Er det mange nok norske kvinner som reflekterer rundt hva dette kommer av? Dette er dårlige nyheter for norske kvinner, men dette som er skjedd er kanskje bare begynnelsen på utviklingen. Jeg som norsk mann lurer på hva dere norske kvinner dere i mellom sitter og ytrer dere av meninger når dere kjenner til dette tallet. Hva sier dere internt dere i mellom? Er dere nysgjerrige på å forstå hva denne utviklingen kommer av eller ryster dere bare på hodet og sier oppgitt "Norske menn altså!!"?? Spent på hvilken respons jeg vil få og om jeg i det hele tatt vil kunne lese noe annet enn kommentarer ifra illsinte norske kvinner som føler seg truffet eller mange norske menn som kun gir meg støtte, men uten at de utdyper eller begrunner deres støtte. Velkommen til en saklig diskusjon. Jeg lover å lytte Endret 1. mars 2019 av aklla Lagt tilbake innhold 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ingeniør Skrevet 25. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2019 Det var vel mer eller mindre alle røde piller på en gang. Forøvrig, et land med høy levestandard gir krevende kvinner. 13 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Kvinnfolk vil ha den perfekte mann mens mannfolk ser alltid etter yngre og penare damer, sånn er det bare. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg hekomo Skrevet 25. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2019 Norske kvinner i 20 og 30 årene dater påfallende mye og har hatt sex med langt flere enn det kvinner i resten av verden og utenfor Skandinavia har. Er dette positivt? Ja. NEXT! 11 Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det var vel mer eller mindre alle røde piller på en gang. Forøvrig, et land med høy levestandard gir krevende kvinner. Enig! Dette henger sammen. Allikevel! Både menn og kvinner har ansvar for å etablere en harmoni i samfunnet. Et godt samliv og- familieliv er en veldig stor og grunnleggende del av et samfunn og et liv, både for kvinner og menn. Derfor er jeg opptatt av at menn og kvinner lytter til hverandre. Istedenfor at de kompliserer for seg selv, hverandre og dermed gjør livet mer krevende enn det i utgangspunktet ville ha vært! Det er nemlig viktig å ikke bagatellisere betydningen av misnøye, ensomhet og frustrasjon. Alle har vi menneskelige behov og savn! Følelser og behov må respekteres og fokuserer mye mer på. En kjæreste er ikke noe vi kan designe. Vi er selv med på å forme hverandre. Det er faktisk slik at kjemi kan påvirkes gjennom aktiv atferd og bevisst kommunikasjon. Dessverre omtales kjemi som noe som bare nær sagt kommer som et kall ifra himmelen. M.ao så er det ikke mange nok menn og kvinner som vil ta ansvaret dersom det oppstår en negativ kjemi. God kjemi er det samme som en opplevelse av trygghet og tillitt. Trygghet og tillitt kan vi alle sammen i aller høyeste grad være med på å etablere. Både menn og kvinner avslår og avviser flere enn det de hadde gjort om deres selvfølelse og sosiale forståelse var på et høyere nivå!!?? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja. NEXT! Tror ikke det er så positivt nei, både når det gjelder kvinner og menn, man får en bruk og kast mentalitet og gresset er altid grønere på den andre siden, derfor blir man singel over lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Ja. NEXT! Ja vel. Det må du gjerne forklare! Jeg er ikke sikker på om du er i stand til å begrunne svaret ditt. Det er altså snakk om at svært mange norske kvinner som er 30 år f.eks har hatt langt flere seksual partnere enn det mange er klar over. Vi snakker ikke om fem, seks eller syv stykker. Mange er oppi både nærmere 20, 30 og 40 stykker. Det er tydelig at de er rotløse og at de ofte drikker seg fulle. Videre forteller dette hvor lite følelser de legger i sex. Like fullt hvor lite flinke de er til å få et forhold til å vare!! Endret 1. mars 2019 av Veldig ærlig mann 4 Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror ikke det er så positivt nei, både når det gjelder kvinner og menn, man får en bruk og kast mentalitet og gresset er altid grønere på den andre siden, derfor blir man singel over lang tid Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Tror ikke det er så positivt nei, både når det gjelder kvinner og menn, man får en bruk og kast mentalitet og gresset er altid grønere på den andre siden, derfor blir man singel over lang tid Godt skrevet! Jeg er helt enig med deg. Den motbydelige Russefeiringen er også noe som kun foregår i Norge. Ingen andre land i verden holder på med noe slikt! Det er meningsløst, usunt, krampe og kommersielt perverst og provoserende. Det finnes ikke et godt argument for å videreføre denne kulturen. De ulike kullene viser hvert år hvor umodne, frustrerte og ikke forstående de er. Deres empati, evne til å reflektere, forstå og ta ansvar, den er ikke i nærheten av å være på plass. Jeg vet ikke hva det kommer av, men dagens unge er senere om å bli voksne. Deres sosiale intelligens utvikles påfallende og utrolig langsomt. Mange av dagens 25 åringer er like umodne som de var da de var 18 og 19 år. Det skal ikke være slik. Da må flere fagfolk og instanser gripe inn og lose unge mennesker i etikk, moral, selvfølelse, sosial lære, mellomenneskelige realsjoner og kommunikasjon!!?? Det skulle også ha vært et fag som het "Nettvett-Hva internett gjør med hjernen din" Dette skulle ha vært et fag ifra fjerde til tiende klasse. Endret 25. februar 2019 av Provoserende bevisst mann 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja vel. Det må du gjerne forklare! Jeg er ikke sikker på om du er i stand til å begrunne svaret ditt. Det er altså snakk om at norske kvinner som er 30 år har hatt flere seksual partnere enn det mange er klar over. Vi snakker ikke om fem, seks eller syv stykker. Tallet er vanligvis mellom ni og nærmere førti menn. Det er tydelig at de er rotløse og at de ofte drikker seg fulle. Videre forteller dette hvor lite følelser de legger i sex. Like fullt hvor lite flinke de er til å få et forhold til å vare!! Fint for dem. Sex er bra. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja vel. Det må du gjerne forklare! Jeg er ikke sikker på om du er i stand til å begrunne svaret ditt. Det er altså snakk om at norske kvinner som er 30 år har hatt flere seksual partnere enn det mange er klar over. Vi snakker ikke om fem, seks eller syv stykker. Tallet er vanligvis mellom ni og nærmere førti menn. Det er tydelig at de er rotløse og at de ofte drikker seg fulle. Videre forteller dette hvor lite følelser de legger i sex. Like fullt hvor lite flinke de er til å få et forhold til å vare!! Haha. 9 til 40 partnere er da ikke voldsomme tall på noen måte. Om man er 30 år og har ligget med 40 personer, og begynte å ha sex som 16 åring, vil det si at det går 4-5 mnd mellom hver gang man ligger med en ny person. Med prevensjon er det heller ikke slik at man trenger å legge så mye følelser i sex lenger nei. Man kan om man vil. Men siden det ikke lenger er ensbetydende med å få barn, er vi i dag så heldige at vi kan ligge med hverandre også bare for nytelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Kilder hadde vært fint ja.Uansett, hele posten minna meg om denne fra Bo Burnham: https://www.youtube.com/watch?v=9HxnYIxiKd0 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror bare TS er en incel som sliter litt med seg selv. Derfor så fordømmende overfor de som faktisk får seg noe. 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Fint for dem. Sex er bra. Det er klart, men tror du ser veldig lite dypt på "problemet". hva som faktisk kan være et problem med det. det du tenker er veldig svart/hvitt. Jeg vet, jeg er i en slik situasjon selv, og er mest sannsynelig evig singen pga. det, ikke bare men er nok en stor del av det Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Og årets generaliseringspris går til... Jeg vil heller ha en kulturell lik kvinne som kan betale for seg selv og har høy utdannelse, er smart, og kan stå for noe. Heller det enn en nikkedukke som må streve med å integrere seg og få jobb i mange år mens jeg betaler alt + flere tusen i måneden til familien i utlandet.... Neitakk. Norske kvinner er blant de vakreste i verden spør du meg. Men smak og behag. Folk må gjerne finne kone i utlandet, ingenting galt med det. Og norske kvinner er mer kravstore ja, som er greit nok for meg. Da har jeg noe å jobbe for. Endret 25. februar 2019 av PgUp 3 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Tror bare TS er en incel som sliter litt med seg selv. Derfor så fordømmende overfor de som faktisk får seg noe. Du misforstår, det er ikke person som er diskusjonstema her. Spør heller noen voksne om du er usikker. 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Mer likestilling blant kjønnene gjør at kvinner også får muligheten til å bli mer kravstore. At kvinner ofte har urealistiske forventninger? Klart. Men det har menn også. Når man i tillegg bor i et velutviklet land med høy levestandard så blir man kunstig ansett som mer attraktiv for kvinner fra land med lavere levestandard og har da muligheten til å få en høyere kvalitet (utseendemessig) kvinne på lik linje med at en rik mann i norge blir ansett som mer attraktiv for norske kvinner og dermed kan velge fra øverste hylle uten å nødvendigvis rent genetisk selv tilhøre samme kategori. Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Og årets generaliseringspris går til... Jeg vil heller ha en kulturell lik kvinne som kan betale for seg selv og har høy utdannelse, er smart, og kan stå for noe. Heller det enn en nikkedukke som må streve med å integrere seg og få jobb i mange år mens jeg betaler alt + flere tusen i måneden til familien i utlandet.... Neitakk. Norske kvinner er blant de vakreste i verden spør du meg. Men smak og behag. Folk må gjerne finne kone i utlandet, ingenting galt med det. Og norske kvinner er mer kravstore ja, som er greit nok for meg. Da har jeg noe å jobbe for. Enig i dette også Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Mer likestilling blant kjønnene gjør at kvinner også får muligheten til å bli mer kravstore. At kvinner ofte har urealistiske forventninger? Klart. Men det har menn også. Når man i tillegg bor i et velutviklet land med høy levestandard så blir man kunstig ansett som mer attraktiv for kvinner fra land med lavere levestandard og har da muligheten til å få en høyere kvalitet (utseendemessig) kvinne på lik linje med at en rik mann i norge blir ansett som mer attraktiv for norske kvinner og dermed kan velge fra øverste hylle uten å nødvendigvis rent genetisk selv tilhøre samme kategori. Ja enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg