saks6 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hei! Jeg leverte inn mobilen til reparasjon (garantisak) for at batteriet var dårlig. I følge appen phone info er det 132 discharge cycles, og batteri health er på 98.87%. Er det appen som henger igjen eller har de ikke gjort noe? Samsung Galaxy S8 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Sikkert data som henger igjen. Batteriet tar ikke vare på noe slik informasjon selv.Hva sto den på før du leverte den inn da? Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Litt usikker hva den sto på før, telefonen er ikke restartet heller. Glemte å gjøre det før jeg leverte den inn, men de har jo uansett ikke restartet den så synes det er litt rart. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Batteriet tar ikke vare på noe slik informasjon selv. Sikker på det? Mange batterier med egne brikker som holder kontroll på ladesykluser. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hei! Jeg leverte inn mobilen til reparasjon (garantisak) for at batteriet var dårlig. I følge appen phone info er det 132 discharge cycles, og batteri health er på 98.87%. Er det appen som henger igjen eller har de ikke gjort noe? Samsung Galaxy S8 Hva står det på rapporten fra verkstedet? Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Hva står det på rapporten fra verkstedet?Fikk ingen rapport (spurte ikke heller). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Fikk ingen rapport (spurte ikke heller). Sånt bør man jo spare på da. Er det feks reklamasjonssak så er dette en slags kvittering på at den har vært inne for reparasjon. Etter 2 reparasjoner så skal man i utgangspunktet få nytt produkt ved 3. feil. Hvor ble telefonen reparert? Hvilken butikk? Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Sånt bør man jo spare på da. Er det feks reklamasjonssak så er dette en slags kvittering på at den har vært inne for reparasjon. Etter 2 reparasjoner så skal man i utgangspunktet få nytt produkt ved 3. feil. Hvor ble telefonen reparert? Hvilken butikk? Hadde litt dårlig tid, så gikk litt kjapt i svingene. Ble levert inn på Elkjøp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hadde litt dårlig tid, så gikk litt kjapt i svingene. Ble levert inn på Elkjøp. Se PM. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 (endret) Hei! Jeg leverte inn mobilen til reparasjon (garantisak) for at batteriet var dårlig. I følge appen phone info er det 132 discharge cycles, og batteri health er på 98.87%. Er det appen som henger igjen eller har de ikke gjort noe? Samsung Galaxy S8 Jeg tror at det ikke går ann å resette dette uten å bytte hovedkort. Jeg har fått swap mobiler med 300 discharge cycles, og jeg har byttet batteri på en S9 selv, og sett at discharge cycle ikke har forandret seg. Når det gjelder batterihelse er det faktisk ganske vanlig at et batteri starter på en lavprosent, (også under 90%) men gradvis stiger når du bruker batteriet ned til 30%, for så å lade det til 80%, så bruke det ned til 30% igjen og lade til 80% igjen osv. Dette gjør du gjennom flere uker, for så og lade mobilen helt ut og helt opp til 100%. Etter dette vil du også slite mere på batteriet å utlade det helt, samt fullade det. Men du vil se at når du holder mobilen mellom 30 og 80 øker ''helsa'' Endret 26. februar 2019 av lylu Lenke til kommentar
Anders And Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hvor ser dere denne informasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå