Gå til innhold

Virus (Parite)

Anbefalte innlegg

Hallo.

Fikk vist virus på hardisken jeg. AVG kommer med en mld der det står at maskinen min er smittet med viruset "Parite". Run AVG for windows for å bli kvitt det sier den også. Men når jeg kjører avg antivirus så finner den ikke noe virus. Maskinen min tok en plutselig reboot isted, og har en fæl anelse om at det er viruset. Hvordan blir jeg kbitt det? Har lastet ned alle oppdateringer til AVG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk samme melding i AVG for LovesanA viruset. Kjørte komplett test i AVG og fant ingenting. Kjørte så AdAware, dette fant som regel ett par bugs som jeg slettet. Slik gjentok det seg helt til jeg installerte F-Secure som fant viruset i et Outlook vedlegg. Siden det, ingenting.

Lenke til kommentar

hei igjen.

Jeg har fjernet viruset før, og da måtte jeg inn i sikkermodus og register og finne PINF. Men nå var ikke den nøkkelen der. JEg har lest på symantec sine sider. Trend pcciline og acg fant ikke viruset, selv i sikkermodus. Hele systemet sa stopp, og hang seg med en gang jeg gikk inn i windows. Det endte med formatering.... buhu all musikken min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...