iR' BR34K Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Metro Exodus er visuelt slåande, men Nvidia sin teknologi for strålesporing og DLSS er langt frå revolusjonen dei lova.FEATURE: Grafikken tar pusten frå deg Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Kanskje man ser det bedre i spillet? Kan ikke se noe på bildene her. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Kanskje man ser det bedre i spillet? Kan ikke se noe på bildene her. Bileta er ganske komprimerte så du vil sjå meir forskjell på ein stor 4K-tv, men forskjellen er tidvis veldig liten. Det kjem litt an på kor mange lyskjelder og kva refleksjonsmateriale strålesporinga har å jobbe med. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ble overrasket da jeg fikk snitt fps 95 @ 1440p og extreme setting (alt på max) på mitt Msi 1080 ti gaming x (stock) Spillet ser helt fantastisk ut, og silkesmooth å spille! Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ta en kikk på denne analysen av Ray tracing i Exodus. Knallbra video som også forklarer hvordan alt fungerer samt DLSS. 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 En god følelse i spillet ser det ut som, får nok spare opp til en 2060 og spare mitt 1070 coil-whiny kort lidelsen lol. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 "Grafikken tar pusten frå deg" Eh... nei, det gjør den aldeles ikke. Men kan jo hende den tar pusten av clickbait-monsteret .... eller av artikkelforfatteren. Det ser nå fint ut, men det tar ikke pusten av meg. Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 "Grafikken tar pusten frå deg" Eh... nei, det gjør den aldeles ikke. Men kan jo hende den tar pusten av clickbait-monsteret .... eller av artikkelforfatteren. Det ser nå fint ut, men det tar ikke pusten av meg. Det er jo et utrykk. Har hørt folk si tusenvis av ganger, å denne utsikten tar pusten fra deg. Å filmen tok pusten fra meg osv osv. Har selv brukt det før, men aldri har jeg faktisk mistet pusten. Ser ikke noe galt med det. Jeg hater clickbait, men dette føler jeg ikke er clickbait. Clickbait ville vær "du vil ikke tro forskjellen mellom raytracing på og av" 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg kjører alt på ultra med RTX 2080 kort og jeg kan ikke si at grafikken er så veldig bra jeg, det meste er jo svart/hvit omtrent bare snø og mørke koridorer osv er ikke mere fornøyd med grafikken her en i Far Cry New Dawn eller Assassin Creed Odyssy! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Dette er istapper på extreme. Disse istappene kunne man finne i Uncharted 2 på PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Jeg kjører alt på ultra med RTX 2080 kort og jeg kan ikke si at grafikken er så veldig bra jeg, det meste er jo svart/hvit omtrent bare snø og mørke koridorer osv er ikke mere fornøyd med grafikken her en i Far Cry New Dawn eller Assassin Creed Odyssy! Fungrer gamma innstillingene på PC? Vet ikke om det har kommet noen oppdatering siste uken,men på Xbox One platformen var gamma innstillingene ødelagt, og tror til dels det kunne være tilfellet på PC i enkelte oppsett. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg kjører alt på ultra med RTX 2080 kort og jeg kan ikke si at grafikken er så veldig bra jeg, det meste er jo svart/hvit omtrent bare snø og mørke koridorer osv er ikke mere fornøyd med grafikken her en i Far Cry New Dawn eller Assassin Creed Odyssy! Det betyr jo bare at du ikke liker stilen, men kvaliteten på grafikken knuser jo fargeklattene Far Cry og AC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå