rikkmund Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal selge noen amd-deler, da jeg holder på og oppgradere. Har et Radeon 9500pro som sikkert er bra nok til langt ut på nyåret. Han som kjøper det har et Nividia GF2 mx, og synes derfor det er litt kjipt for han å ikke få noe bedre grafikk på BF1942 f.eks. Noen som har noen tips til en rimelig pris. Er 9200 noe særlig? Takker for svar Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal selge noen amd-deler, da jeg holder på og oppgradere. Har et Radeon 9500pro som sikkert er bra nok til langt ut på nyåret. Han som kjøper det har et Nividia GF2 mx, og synes derfor det er litt kjipt for han å ikke få noe bedre grafikk på BF1942 f.eks. Noen som har noen tips til en rimelig pris. Er 9200 noe særlig? Takker for svar Hva er budsjettet hans? Selv om et Radeon 9200 vil være mye bedre enn det han har i dag, så er det ikke så veldig future-proof, og følgelig ikke et veldig godt kjøp... Hvis han har råd til et Radeon 9600 (np for kr 863), så vil nok det holde ut lenger, og følgelig gi han mer igjen for pengene... Men kanskje han skulle satse ende litt høyere, f.eks. 9600pro? Eller 9700pro hvis han kan finne det... Så hvis du gir oss hvor mye han kan bruke, vil det være litt lettere å anbefale noe... Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Er ikke han som må bruke Er jeg som vil at han skal merke vesentlig forskjell i spillene sine. Han har kjøpt av meg et nforce 2 hk, 2400+ Amd prosessor og 512 mb ram. Han er glad i Bf1942 og han synes grafikken er konge. Tenkte derfor å overraske han enda mer. Tenkte hovedsaklig på 9200se da.... Kan jeg selge ham mitt 9500pro til sommern igjen.... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kanskje dette GF4Ti4200 kortet kunne vært noe? Det er demobrukt på Komplett. Du får nye, bedre kort for et par hundrelapper mer men dette kortet fungerer helt fint. Han kan klokke det litt og det ligger like bak Radeon 9600XT i ytelse(DX8). Kunne vært enklere om du hadde gitt oss et budsjett . Maskinen skal hovedsaklig brukes til spilling? Nei Radeon 9200 ville jeg aldri brukt pengene mine på! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøp eit kort som støtter DX9 ikkje DX8 det er ikkje vitsi i ein ny pc....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå