Gå til innhold

Kaster inn håndkleet og ditcher Radeon

Aiphoenix

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et et Louqe Ghost kabinett, og har omsider kommet frem til at akkurat nå, har nVidia mye bedre grafikkort. Så jeg oppgraderer til et 2080 med factory overclock.

Jeg har kun plass til et two-slot kort, så jeg lurer på om det er noen konsensus på hvilket jeg bør velge? Duger Founders Edition, eller blir det veldig støyete/varmt i et lite kabinett? Et annet interessant alternativ er Zotac 2080 Amp Maxx, men jeg 'har hørt' at det støyer en del? Eller hva med Evga XC?

Tips mottaes med takk, og jeg må tilføye at blower utgår. Jeg jobber ikke på flyplass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har et et Louqe Ghost kabinett, og har omsider kommet frem til at akkurat nå, har nVidia mye bedre grafikkort. Så jeg oppgraderer til et 2080 med factory overclock.

Jeg har kun plass til et two-slot kort, så jeg lurer på om det er noen konsensus på hvilket jeg bør velge? Duger Founders Edition, eller blir det veldig støyete/varmt i et lite kabinett? Et annet interessant alternativ er Zotac 2080 Amp Maxx, men jeg 'har hørt' at det støyer en del? Eller hva med Evga XC?

Tips mottaes med takk, og jeg må tilføye at blower utgår. Jeg jobber ikke på flyplass.

Gigabyte's 2-slot's Windforce kort er bra greier... Bortsett fra å være Gigabyte da... :p

Lenke til kommentar

Gigabyte's 2-slot's Windforce kort er bra greier... Bortsett fra å være Gigabyte da... :p

Takk for svar!

Jeg har et slikt kort, og den pumpelyden når viftene går fra zero RPM mode til 30 % er sykt irriterende. Jeg vet at jeg kan sette en custom fanprofil hvor vitene alltid går (gjorde det med Afterburner), men da mister man litt av poenget med zero mode. Noen andre forslag? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...