Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette fløting eller hva vil han?

Anbefalte innlegg

I lang tid nå møtt på en mann tilfeldig på kjøpesenter, fotball turnering, parkeringshus, og flere andre steder.

Når vi møtes så fanger vi blikket til hverandre ganske så fort. Blir til at vi holdet blikket å ser på hverandre til den ene må gå videre.

Som regel smiler han fra øre til øre.

Jeg er så usikker på meg selv så har ikke klart å smile så veldig.

Men er dette flørting fra han sin side?

Anonymous poster hash: 8d11c...704

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke godt å vite. Folk er forskjellige i sin væremåte til andre - men i mitt inntrykk så er det ofte slik at hvis du føler noen er interessert så er de det.

Vi kommuniserer på mange andre plan enn med ord og ofte er disse subtile og tidvis ubevisste så fullt mulig du plukker opp dette og da er det beste å være direkte for å være sikker på at en anledning ikke går til spille.

Mange ganger jeg har fått vite flere år i ettertid at noen hadde en crush på meg og hadde de bare vist det tydelig den gang så hadde jeg absolutt vært åpen for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange ganger jeg har fått vite flere år i ettertid at noen hadde en crush på meg og hadde de bare vist det tydelig den gang så hadde jeg absolutt vært åpen for det.

Morsomt at du skulle si det. For akkurat slik er jeg den dag i dag.

Heter jo så fint at menn ikke registrerer hint, mens damene registrerer tegn og hint som ikke er der. Også har du de som oppfatter dem, men ikke tør å gjøre noe, spesielt i disse metoo dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er du TS? Skjønner at denne situasjonen er vanskelig og tøff for deg. Jeg ville sagt hei og lurt på om han kunne tenke seg å adde deg på fb (eller snapchap, whatever du bruker og føler deg mer komfortabel med) og hvis han tar kontakt så kan dere ta det derfra. Ting MÅ ikke skje fort selv om det er blitt normen i dag, du har lov til å ta deg tid til å bli kjent med dette mennesket først før du vurderer om dette er noe som er noe for deg. 

Lenke til kommentar

Det at du er kvinne i denne situasjonen gir deg en fordel. Det er som oftest menn tar initiativ. Hvis du spør om han er keen på kaffe e.l. en gang, så starter dere casual. Og hvis du vil, så spør du ikke etter nummeret hans, men gir heller kontaktinfoen din til han. Da er ballen i hans banehalvdel. 

Man er nødt til å kysse noen frosker før man finner prinsen sin.

Lenke til kommentar

Det at du er kvinne i denne situasjonen gir deg en fordel. Det er som oftest menn tar initiativ. Hvis du spør om han er keen på kaffe e.l. en gang, så starter dere casual. Og hvis du vil, så spør du ikke etter nummeret hans, men gir heller kontaktinfoen din til han. Da er ballen i hans banehalvdel.

Man er nødt til å kysse noen frosker før man finner prinsen sin.

Håper jeg er ferdig med de froskene til nå. Men man vet aldri.

Å gå bort klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar

Dz3yhUV.jpg

TS er i en situasjon der dette ikke er hjelpsomt. Hun er redd og skremt fra tidligere forhold hvor hun har opplevd en form form mishandling. Hun trenger forsiktig støtte og råd som hun kan føle seg trygge på å ta, ikke press om hvor vågal hun trenger å være. 

Til TS: Du må vurdere om du engang er på det stedet, mentalt, for å kunne date og få noe fornuftig ut av det. Ikke ta kontakt før dette er løst, du ender bare opp med å bli mer forvirret og hvis ting går skikkelig bra mellom dere så vil problemene du har nå ikke forsvinne, de vil bli mye mye verre; hvis det viser seg at han er en av de du har helst lyst til å holde deg så langt unna som mulig. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hun ble nysgjerrig på en kar men sliter veldig etter tidligere romantiske forhold hvor hun har endt opp med å bli mishandlet. Dette er ikke en SIMPEL sak som trenger en simpel løsning. Hvis hun sliter så mye med at hun ikke engang tør gå bort til karen så er det klinkende klart at hun ikke er klar for dette i utgangspunktet og at hun har ting hun må jobbe gjennom alene med kanskje en psykolog før hun er klar for noe sånt igjen. (jeg ville anbefalt psykolog)

Når hun snakker om en frykt som er grusom så tror jeg ikke du har noen aning om hva slags type frykt hun snakker om engang. 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig at de som aldri har kjent det å bli mishandlet på kroppen sliter med å forstå hvor jævlig det er for de som opplever det, men det går da ann å utvise sympati, i det minste empati hvis sympati er for mye å forlange.

Er helt klart at du ikke helt vet hva du driver med ja.

TS; hvis alt dette bråket og unøvendige, insensitive kranglingen har skremt deg vekk fra å tørre å prate så mye mer om dette nå så føl deg fri til å få adminsene til å slette denne tråden så du kan starte på nytt senere når du får bygget opp mer mot til å prate om det igjen, eller rense opp i den for deg (slette svar som allerede er gitt). Du må også gjerne sende meg en privat melding hvis du ønsker å prate om dette eller noe annet sånt i en mer privat setting. Ikke nøl,TS, med å gjøre det som føles rett for deg ☺

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Takk for gode råd.

Jeg har fått hjelp over tid. Psykologen sa også at det å gå bort til noen ville være vanskelig de første gangene.

Man måtte bygge seg opp igjen

Dating for meg er hardt nå. Hvert noen år nå uten.

Jeg aner ikke hv jeg skal se etter som betyr at noen liker meg/flørter med meg.

Jeg er også usikker på hvordan jeg kan vise det.

Lenke til kommentar

Det høres ut for meg som om du virkelig trenger mer hjelp TS, kanskje av en samlivsterapaut som kan gi deg svar på alle spørsmålene du har om hva som skjer når folk får kontakt, hva du skal se etter og hva du kan gjøre i slike situasjoner? For det høres ut som om du trenger ett grunnkurs i hva som er normalt og hva som ikke er normalt. Akkurat nå er din normal-måler rar, med en proff (eventuelt tid og rom for å vokse og lære, jeg vet ikke hva du trenger spesifikt) så kan dere fikse den sammen.  

Hvor gammel er du? Jeg vet hvor ødeleggende mishandling kan være, blir direkte sint på dine vegne. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...