Odd R. Valmot Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Huawei viser sin brettbare telefon Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Kan det stemme at når telefonen er brettet sammen så bruker Huawei en større del av enheten til bildet enn Samsung? Under Samsungs demo så virket det som det var mye kanter slik at skjermen i "mobilmodus" virket mye mindre, mens den hos Huawei gikk helt ut til kantene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Kan det stemme at når telefonen er brettet sammen så bruker Huawei en større del av enheten til bildet enn Samsung? Under Samsungs demo så virket det som det var mye kanter slik at skjermen i "mobilmodus" virket mye mindre, mens den hos Huawei gikk helt ut til kantene. Samsung har en egen mini skjerm på forsiden. Den brettbare skjermen synes med andre ord ikke når telefonen er brettet. Mate X har bare en skjerm som deles i 2 når den brettes, der halvparten blir brukt på forsiden - og du får derfor en mye større skjerm enn Samsung sin variant. Endret 24. februar 2019 av MrL 4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Kan det stemme at når telefonen er brettet sammen så bruker Huawei en større del av enheten til bildet enn Samsung? Under Samsungs demo så virket det som det var mye kanter slik at skjermen i "mobilmodus" virket mye mindre, mens den hos Huawei gikk helt ut til kantene. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Skeptisk til å introdusere nye bevegelige deler i telefoner, og jeg kjenner meg også skeptisk til holdbarheten av en skjerm som skal bøyes så mye. Men når jeg ser denne telefonen blir jeg egentlig overbevist om at dette kan være det mest spennende som har skjedd på mobilfronten siden app store kom. Lenke til kommentar
oppat Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Når kommer telefonen jeg kan krølle sammen og kaste i søpla når jeg blir irritert. Tusenvis av ganger uten at den tar skade av det? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Når kommer telefonen jeg kan krølle sammen og kaste i søpla når jeg blir irritert. Tusenvis av ganger uten at den tar skade av det? En skjerm av noen nanogreier som reparerer seg selv nærmest uansett? Litt som T-1000 i Terminator. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Det som er litt slitsomt med Huawei er at den må settes i flymodus når man er på jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå