Gå til innhold

Huawei viser sin brettbare telefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det stemme at når telefonen er brettet sammen så bruker Huawei en større del av enheten til bildet enn Samsung? Under Samsungs demo så virket det som det var mye kanter slik at skjermen i "mobilmodus" virket mye mindre, mens den hos Huawei gikk helt ut til kantene.

Lenke til kommentar

Kan det stemme at når telefonen er brettet sammen så bruker Huawei en større del av enheten til bildet enn Samsung? Under Samsungs demo så virket det som det var mye kanter slik at skjermen i "mobilmodus" virket mye mindre, mens den hos Huawei gikk helt ut til kantene.

Samsung har en egen mini skjerm på forsiden. Den brettbare skjermen synes med andre ord ikke når telefonen er brettet. Mate X har bare en skjerm som deles i 2 når den brettes, der halvparten blir brukt på forsiden - og du får derfor en mye større skjerm enn Samsung sin variant. 

Endret av MrL
  • Liker 4
Lenke til kommentar

LlHPhzE.png

Lenke til kommentar

Skeptisk til å introdusere nye bevegelige deler i telefoner, og jeg kjenner meg også skeptisk til holdbarheten av en skjerm som skal bøyes så mye. Men når jeg ser denne telefonen blir jeg egentlig overbevist om at dette kan være det mest spennende som har skjedd på mobilfronten siden app store kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...