robertaas Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg har et par ganger vert vel rask og har truffet "like" istedenfor "svar". Det er typisk for innlegg som jeg ikke liker så er det noen funksjonalitet for å fjerne sine feilplasserte likes? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Nei, det er dessverre ikke mulig på nåværende forumprogramvareversjon. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Det er ikke mulig. Husk at man ikke kan se hvem som har "likt" et innlegg, så det er ikke et problem utenom at det kan føles ufortjent. ? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Begge burde vært mulig. Der hender jeg gir oppstemming som en måte å si takk på uten å kludre til tråden. 3 Lenke til kommentar
Centauri Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Nei, det er dessverre ikke mulig på nåværende forumprogramvareversjon. Vil den bli oppgradert? 1 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Nei, det er dessverre ikke mulig på nåværende forumprogramvareversjon.Selvfølgelig er det mulig. Det krever sikkert litt jobbing. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Selvfølgelig er det mulig. Det krever sikkert litt jobbing. Ja, alt er mulig, men denne versjonen av IPB støtter det altså ikke. Det blir muligens mulig i nyere versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå