alexo89 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hvordan er 4K film modusen på S10 forhold til Mate20pro. Mate20pro kom ikke så godt ut på testen(skarpheten)...med stabilisator, etter som jeg husker. Hei. søk etter supersaf på youtube. der finner du test av løpende. riktig nok iphone mot s10. men da ser du Lenke til kommentar
C64C Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Synd vi får S10 med prosessoren Exynos og ikke Snapdragon som i USA. Er visst en del tregere. Snakk om problemer med batteritid og varme også tidligere. https://www.androidpolice.com/2019/02/26/the-snapdragon-855-powered-galaxy-s10-spanks-the-exynos-9820-model-in-benchmarks/ 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Synd vi får S10 med prosessoren Exynos og ikke Snapdragon som i USA. Er visst en del tregere. Snakk om problemer med batteritid og varme også tidligere. https://www.androidpolice.com/2019/02/26/the-snapdragon-855-powered-galaxy-s10-spanks-the-exynos-9820-model-in-benchmarks/ Ja Exynos fra i fjor var rimelig dårlig. Den scoret bra i Geekbench og det gjør den vel i år også. Og folk går jo rundt og tror den da er bra, men det er den ikke. Disse testene her tester reell ytelse. Ikke var det bare problem med design i forrige gen, men også scheduler var dårlig. Anandtech fikk bedre resultat med en custom versjon de laget selv... Når er vi over på kun 2 Samsung custom kjerner vs 4 for forrige gen, så det hjelper nok, Både Huawei og Qualcomm bruker ARMs A76, som også Samsung bruker 2 av. Så har de to av sine egne for å gi mer performance, men vi ser jo hvordan det slår ut i praksis... Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Denne telefonen kommer til å bli helt vill å roote å kjøre custom roms og kernels på Lenke til kommentar
-3S41M8NN Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Er det verdt å kjøpe en S10 til 9500,- når en får P20 PRO til under 5000,-? Lenke til kommentar
J.R Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Er det verdt å kjøpe en S10 til 9500,- når en får P20 PRO til under 5000,-? Hvis ikke pengene er noe problem, så ligger verdien i hva man får, ikke hva man slipper å betale for det. Og for noen er det helt sikkert verdt det. Jeg må si skjermen, kamera og fingeravtrykksløsningen frister veldig. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Problemet till Samsung är att S7 var "för bra" i sin tid. Det får dom betala för nu. Då var fokuset på att knäcka iphone, nu är konkurrenterna deras egna naboer. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Jeg sitter med S7, en telefon jeg stort sett er veldig fornøyd med. Men med bare 32 GB lagring og batteri som begynner å bli dårlig så er det ganske sannsynlig at jeg oppgraderer snart. S10 er fullstendig uaktuell. Prisen er brutal, og den er altfor stor. Men så ser jeg S10e som er ca. samme størrelse som S7, har fire ganger så mye lagringsplass som S7 og også støtte for to SIM-kort. Den er fortsatt stivt priset, men S10e er definitivt en verdig oppgradering fra S7 slik det ser ut nå. Jeg tror ikke jeg er den eneste som kan bli lokket til å oppgradere fra S7. Edit: Savner forresten test av S10e. Hvorfor så raskt ute med S10, men så sent ute med S10e, en telefon som sannsynligvis vil selge langt bedre enn toppmodellene? Endret 8. mars 2019 av hekomo Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Skal du ha det siste og beste så må du punge ut, slik er det med det meste. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Skulle ønske S10 hadde egen nattmodus som kan slås på manuelt. Huawei gjør dette bedre på f.eks P20 pro som er et år gammel nå. Ellers virker det som en veldig bra tlf! Skulle jeg bytta ut S8 nå hadde jeg dog kjøpt en P20 pro! Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Liker Android og hatt det siden Android kom i versjon 1.0. Men, at selv en toppmodell kun gir to år med oppdateringer, i hht Android sin policy er for dårlig. Lenke til kommentar
Olvis Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Det er litt snedig at de to verste sidene med denne telefonen – som burde gitt kraftig karaktertrekk – ikke nevnes med ord. Dette er henholdsvis frontkameraets elendige kvalitet (eneste som nevnes med frontkameraet er at det kan brukes til å låse opp telefonen i mørket), og hvor dårlig fingeravtrykksleseren fungerer (bruken av den er ikke nevnt). Endret 11. april 2019 av Olvis Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Fingeravtrykk på min S10+ fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Har det kommet manuell mulighet for nattmodus på S10+ enda? Leste noe om at dette skulle komme i en oppdatering. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Kom en oppdatering igår med bl.a nattmodus. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Ble mulighet for å bruke den manuelt i siste oppdatering ja, desverre har den ikke blitt noe bedre enn før. Huawei, Google og Honor mestrer dette adskillig bedre. Håper Samsung kommer med en skikkelig løsning snart! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Ble mulighet for å bruke den manuelt i siste oppdatering ja, desverre har den ikke blitt noe bedre enn før. Huawei, Google og Honor mestrer dette adskillig bedre. Håper Samsung kommer med en skikkelig løsning snart!Skal komme en større oppdatering, der dette skal bli fikset Endret 24. april 2019 av Tåkelys 1 Lenke til kommentar
kari melby Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Samsung har virkelig forbedret seg. Topp telefon.Responderer lynkjapt. Batteriet holder det det lover. Lenke til kommentar
kari melby Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Når kommer android 10 til Samsung s 10 plus? Noen som vet? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg