Hotel Papa Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Har litt problemer med min 65" xf9005. TVen er koblet til nettet med kabel. Først og fremst, så sliter jeg med å få logget inn på Netflix. Noen ganger kan den stå og laste i evigheter, uten å komme inn. Andre ganger går den rett inn. Virker som det er litt hit and miss. Og så lurer jeg på om andre opplever at TVen bruker litt tid på å koble seg på nettet? Etter å ha startet den opp, så tar det opp mot ett minutt før den er online og laster inn informasjon. Er dette begrensninger i android grensesnittet til sony? Eller noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) Er det ny TV? Du bør vel sjekke router, dra ut kontakt ...hvilket nett har du ? Min snart 3 år gamle LG kobler seg til nett på 10 sekunder...med kabel eller WiFi Endret 24. februar 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 TVen min bruker også ca. 1 minutt etter oppstart før den kobler til nettet,har en Samsung JU6475. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå