Gå til innhold

På jakt etter veggfeste med bevegelig "bord" under


Rune69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som tittelen sier, så er jeg på jakt etter et veggfeste som har "bordplass" under. Festet må ha en svingearm, men samtidig trenger jeg plass til dekoder som "følger med", ellers blir det jo vanskelig å betjene en fjernkontroll.

 

Noen som vet om noe passende?

En såkalt vesa hylle. Det beste er å spørre i en elektrobutikk om det kan bestilles.

Denne festes da på valgfritt TV veggfeste.

 

Eventuelt bytte dekoder til variant med blåtann/trådløst uten infrarøde signaler. Da kan dekoder være gjemt. Spørs hvilen leverandør du har.

Eller en fjernkontroll utvider, som gjør at dekoder mm kan gjemmes bort. Det koster omkring kr 300.

post-56342-14284_thumb.jpg

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Fjernkontroll utvider er vel beste tips. Dersom leverandør ikke har dekoder uten infrarøde signaler. Da slipper man å ha en hylle under. Det er billig og lett løsning. Dessuten kan flere enheter koblet på utvideren.

Eksempel: https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/fjernkontroll/one-for-all-urc-1000-ir-remote-extender/p-609969/

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Definitivt et bra tips - jeg visste ikke engang at noe slikt fantes. Takk!

Sensoren fester du bare ytterst på armen til braketten, eller under Tv. Hadde nesten glemt dette, solgte mange som TV selger på 90-tallet, nettopp til TV på svingarm. Bare se,til at det er lengde på ledningen.

Da løser det seg med enten ny dekoder (uten infrarøde signaler) eller utvideren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...