Gaea Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg har en Motorola Moto G5, hatt den i år ca nå og følgende problem har vært begynnelsen, som opptrer uregelmessig: Mobilklokka har en tendens til å "stoppe opp" og ikke vise den reelle tiden. Jeg vet hvor jeg kan trykke for å få den til å komme tilbake til rett tid, og det hjelper i tillegg å skru telefonen av og på. Hva kan jeg gjøre? Vil det evt. hjelpe/går det an å laste ned en annen klokkeapp enn den som er på telefonen fra før? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Er det bare klokka på hjemskjermen som stopper opp? Er isåfall batterisparing som tuller og lar ikke klokken bruke batteri for å oppdatere seg. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Er det bare klokka på hjemskjermen som stopper opp? Er isåfall batterisparing som tuller og lar ikke klokken bruke batteri for å oppdatere seg. Husker ikke helt sikkert, men det kan stemme at det kun er klokka på hjemskjermen, det påvirker også alarmen på mobilen, slik at den ikke ringer når den skal (har medisinalarm på den). Bruker ikke batterisparing med mindre jeg er tom for strøm og ikke får ladet den på en stund. Noen ganger går det lengre perioder hvor den fungerer som den skal, andre ganger skjer det hyppig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå