Redaksjonen. Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Nyhetene står i kø: Disse elbilene vises frem på bilmessen i Genève Lenke til kommentar
Frodolf Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Jøss. Jeg er faktisk seriøst forundret nå. Så under bilmessen i Genève ble det bare lansert elbiler og ingen fossilbiler? Hvor hadde de gjort av disse? Gjemt de for pressen? Eller var det bare Teknisk Ukeblad som ikke så de? Det ville i alle fall ikke vært like overraskende. Endret 23. februar 2019 av Frodolf 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg AL123 Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2019 Jøss. Jeg er faktisk seriøst forundret nå. Så under bilmessen i Genève ble det bare lansert elbiler og ingen fossilbiler? Hvor hadde de gjort av disse? Gjemt de for pressen? Eller var det bare Teknisk Ukeblad som ikke så de? Det ville i alle fall ikke vært like overraskende. Hvor i all verden står det? Slutt å drit deg ut. For det første skriver TU; "den årlige messen i Genève er sannelig ingen elbilmesse". For det andre er du nå inne på TU Elektrisk. Som er en siden om elektrisk mobilitet, og for det tredje har ikke Genevemessen startet ennå. Dette var bare en preview basert over hva vi kan forvente oss ut fra pressemeldinger som har kommet. 23 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Håper Honda putter den bilen der i produksjon, den svar skikkelig kul syns jeg 5 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Gleder meg veldig til å vite mer om Peugeot 208. Er det en ting franske bilmerker er blant de beste i Europa på, så er det design på vanlige familiebiler. Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Gleder meg veldig til å vite mer om Peugeot 208. Er det en ting franske bilmerker er blant de beste i Europa på, så er det design på vanlige familiebiler. Tipper dataene blir relativt like som på DS3, som allerede er lansert. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Håper Honda putter den bilen der i produksjon, den svar skikkelig kul syns jeg Lav, brei og med 21" hjul. Fet Elbil uten tvil Endret 23. februar 2019 av Simkin 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Den er ufattelig tøff ja 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Ser ut til at det går mykje i elbilar i år, ja: https://www.carmagazine.co.uk/car-news/motor-shows-events/geneva/geneva-motor-show-preview-a-z-of-all-the-new-cars/ Ingen hydrogenbilar i år. I fjor var det ein (Nexo) og tidlegare år har det vore fleire. Er hydrogen endeleg daudt for personbilar? 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Den er ufattelig tøff ja Den minner om bilen som Honda Asimo robot fyren kunne ha kledd på seg og tøffet av gårde i. Liker den selv. 1 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Lav, brei og med 21" hjul. Fet Elbil uten tvil Bortsett fra 21" ... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Jøss. Jeg er faktisk seriøst forundret nå. Så under bilmessen i Genève ble det bare lansert elbiler og ingen fossilbiler? Hvor hadde de gjort av disse? Gjemt de for pressen? Eller var det bare Teknisk Ukeblad som ikke så de? Det ville i alle fall ikke vært like overraskende. Fossilbiler er gamle, utdaterte, giftige og helseskadelige. Ingen med hodet på rett plass gidder å kjøpe, og hvis de må kjøpe det så er det med stor avsmak. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Den minner om bilen som Honda Asimo robot fyren kunne ha kledd på seg og tøffet av gårde i. Liker den selv. Der tegnet du et godt bildet av den syns jeg, litt Asimo med litt Toyota AE86-krydder. Om Honda vil så kan de spytte ut en haug av sånne, håper de starter produksjonen Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Der tegnet du et godt bildet av den syns jeg, litt Asimo med litt Toyota AE86-krydder. Om Honda vil så kan de spytte ut en haug av sånne, håper de starter produksjonen Skal jo kjøpe en bil i 2021. Skal ikke se bort ifra at denne faktisk havner på lista over interessante muligheter om den blir tilgjengelig til den tid. Håper den får driv på bakhjula, eller firehjulsdrift! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Skal jo kjøpe en bil i 2021. Skal ikke se bort ifra at denne faktisk havner på lista over interessante muligheter om den blir tilgjengelig til den tid. Håper den får driv på bakhjula, eller firehjulsdrift! Men den har jo ikke knapper? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Men den har jo ikke knapper? Hva med å holde tråden fri for diskusjon som foregår andre steder? Vi aner ikke hvordan denne kommer til å se ut til slutt, da det ikke er uvanlig at biler ikke blir 100% som prototypen. Uansett ser det ut som om det er et kamera der i dashen mot sjåføren? Mulig de gjør som Byton, og introduserer "hand gestures" i stedenfor direkte knapper. Fungerer det jo bra, så handler det bare om å lære hva man skal gjøre når, så kan jo dette nesten fungere bedre enn knapper, brytere og dreiehjul. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Bilder av litt mer produksjonsklar utgave av Hondaen her: http://m.bilnorge.no/artikkel.php?aid=51341 Ikke like lav, ikke selvmordsdører, faktisk også fire dører. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Men den har jo ikke knapper? Den virker til å ha rett mengde knapper. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 https://www.youtube.com/watch?v=MfD67KCFxqI&t=1142s Den virker til å ha rett mengde knapper. tja, jeg ser mye skjerm? Men on a side note, herregud så fæl den ble. Er den fortsatt aktuell? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 tja, jeg ser mye skjerm? Men on a side note, herregud så fæl den ble. Er den fortsatt aktuell? Nei, ikke nok rekkevidde. BTW: Har jeg noen sinne vært imot skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå