Gå til innhold

Politiet utvider passbestillingen på nett til 90 dager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva skjer hvis det utvides til 90 dager og det fortsatt fylles opp?

Det har allerde skjedd. Alt er reservert 3 måneder frem i tid i Oslo og det er ikke mulig å booke etter dette. Og det er også fullbooket hos politiet andre steder i området som jeg har sjekket: Sandvika, Lillestrøm, Ski, Askim, Drammen...
Lenke til kommentar

Helt sentralt tema for TEKNISK ukeblad å skrive om ventetider for nytt pass.

(Kanskje bare fordi NTB hadde rabatt på artikkelen.)

Ganske relevant for ingeniører og andre teknikere. Det er generelt sett mye reising i bransjen og pass er viktig. Ja til mer av dette! Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Helt sentralt tema for TEKNISK ukeblad å skrive om ventetider for nytt pass.

(Kanskje bare fordi NTB hadde rabatt på artikkelen.)

Ganske relevant for ingeniører og andre teknikere. Det er generelt sett mye reising i bransjen og pass er viktig. Ja til mer av dette!

TU burde tatt opp at Politiet prøvde seg på en bløff og skylte på teknisk leverandør, men måtte trekke tilbake dette da det rett og slett er for lite personell til å behandle etterspørselen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt utrolig at det skal være så vanskelig å få pass. Her i Trondheim måte jeg vente 4 dager når jeg bestilte time, og det var i August.

3 ukers ventetid i Tronsheim nå, men ikke bli overrasket over om enkelte desperate personen på østlandet frem mot sommeren reiser opp til Trondheim for å redde ferien.

Og dette har selvsagt null og niks å gjøre med nedlegging av mange passkontorer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

TU burde tatt opp at Politiet prøvde seg på en bløff og skylte på teknisk leverandør, men måtte trekke tilbake dette da det rett og slett er for lite personell til å behandle etterspørselen.

Absolutt! Skulle gjerne hatt ett mediehus som oppdaterte meg på ting for dette før det er for seint. Som visum til Kina om dagen, for ei sørpe! Gått på en smell der ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...