steinjarle Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Stockholm har hatt elsparkesykkel-utleie siden i fjor. Slik har det gått Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Mange byer der det er kaos med slike, må veies opp mot biltrafikk og hvem som faktisk bor i byen. 2 Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Mange byer der det er kaos med slike, må veies opp mot biltrafikk og hvem som faktisk bor i byen. Ja. Det er et godt poeng. Folk som bor utenfor Oslo og pendler med bil til byen bør f.eks. nedprioriteres. Eller mente du motsatt? Lenke til kommentar
Storvesiren Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hva med gyrokoptere? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hva med å bevege en fot foran den andre og gjenta det x antall ganger? Når man er på besøk i en storby en fin sommerdag. 4 Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Hva med å bevege en fot foran den andre og gjenta det x antall ganger? Når man er på besøk i en storby en fin sommerdag. Sure og har jeg tiden så gjør jeg gjerne det. Men noen ganger har jeg begrenset med tid, enten fordi jeg er sent ute eller jeg må innom flere steder. Da er det jo kjekt å ha options. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Sure og har jeg tiden så gjør jeg gjerne det. Men noen ganger har jeg begrenset med tid, enten fordi jeg er sent ute eller jeg må innom flere steder. Da er det jo kjekt å ha options. Da hadde et ekte hooverboard vært greit. Synd man ikke har satset mer på det siden 80-tallet, . Men, det var kanskje litt vanskelig å styre. https://youtu.be/z1ZdMOMUgXE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå