Delvis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er noe av det største mølet jeg har sett på lenge At så dårlige filmer blir skutt sånn i været, skitt.. Den var usannsynlig, rotete, kjedelig, full av tåpelige effekter og påfunn for å gjøre den interessant. Virket mer som en parodi enn en seriøs film. Det er visst en trend å lage slike tullefilmer. Charlies Angels var mye samme. Toppen var når hun hadde banzai sverdet ved siden av seg oppi et passasjerfly. Da brukes ikke hodet mye Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du har vel ikke sett særlig mye av Tarentino, har du vel? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har svært vanskelig for å forstå hvorfor alle skal ha det til at Tarrantino's filmer er så forbaska bra. Har sett noen nå (ikke alle), inkludert Kill Bill, Pulp Fiction osv. og jeg har enda tilgode å se en god Tarrantino film. Tror rett og slett at filmene hans ikke passer til smaken min, eller omvendt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke sett filmen jeg Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke sett filmen jeg ikke jeg heller men broren min som har gått på filmskole i et par år nå, sier at han syntes den var utrolig dårlig, og han liker de andre tingene Tarantino har laget får vel dra å se den en dag, så jeg kan dømme selv hva jeg synes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jeg elsket den, og det gjorde alle vennen mine jeg likte den for stilen den var gjort i, anime liknende, som en hyllest til gamle kampsport filmer o.s.v., vet ikke hvorfor kompisene likte den, men jeg mistenker blod mengden +uma thurman = bad ass men så sier dem jo at det er en sånn film man enten hater eller elsker... Endret 21. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Pulp Fiction er verdens beste B film. Den har ingen spesialeffekter, minimal handlig, stappet med svart humor og lange intetsigende dialoger. En genial film. EDIT: Glemte jeg å nevne musikkbruken? Endret 21. desember 2003 av alexf Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke sett noen av de andre filmene til tarantino! men jeg digget Kill Bill! det er vel sånn type film som du enten elsker eller hater. skal kjøpe alle de andre filmene han snart! må se de! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja, musikken i Kill Bill var jo også i en klasse for seg selv, det glemte jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jo det er greit det har med forskjellig smak å gjøre, men jeg mener den er så lite ordentlig laget med simple virkemidler at den burde lanseres på nivå med andre kultfilmer og b-filmer for spesielt interesserte. Tror ikke det er så veldig mange som vil synes den er bra. Musikken? Det var en panfløyte som spilte alene mye. Ellers var det brukt andres musikk. Som Truck turner med Isaac hayes, Ironside med Quincy Jones osv. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Musikken? Det var en panfløyte som spilte alene mye. Ellers var detbrukt andres musikk. Som Truck turner med Isaac hayes, Ironside med Quincy Jones osv. Det er jo ett av kjennetegna til tarantino att han tar i bruk gamle sanger og får de populere igjenn... synnes musikken var genial! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Musikken? Det var en panfløyte som spilte alene mye. Ellers var detbrukt andres musikk. Som Truck turner med Isaac hayes, Ironside med Quincy Jones osv. ja, åså? pan fløyten slik er jo genial! og andres musikk, helt greit det! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 ja, åså? pan fløyten slik er jo genial! Genialt? George Zamfir har laget sånn Panfløyte-musikk i en mannsalder Men ellers er sikkert den musikken der grei nok den... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synes filmen er helt konge, men det er jo som nevnt før en film type man enten kan hate eller elske. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja, åså? pan fløyten slik er jo genial! Genialt? George Zamfir har laget sånn Panfløyte-musikk i en mannsalder Men ellers er sikkert den musikken der grei nok den... den panfløyte musikken i kill bill er av Zamfir.. filmen er drit bra foresten, men så er jeg fan av de gamle japanske og kinesiske filmene også da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 filmen er drit bra foresten, men så er jeg fan av de gamle japanske og kinesiske filmene også da Skjønner at flere liker den og respekterer det Men jeg har ikke mye respekt for filmen. Den er jo feks håpløst usannsynlig. En spinkel liten kvinne som hamler opp med hundre menn som angriper på en gang som ingenting? Løfter dem opp over hodet på strak arm med sverdet osv Ærlig talt, når det går fullstendig på tvers av naturlovene så må det også følge med en eller annen slags forklaring som på en måte KAN være tenkelig ( jfr. feks gode sci-fi filmer ) Ellers blir det bare latterlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) faktisk så er det mer sansynlig at en kvinne kan banke opp 100 karer en at meneskene har blitt til batterier for maskiner. eller at en hemlig agent som ser ut som en bodybuilder og lurer kona i 15 år, som tror han er en forsikrings selger. plutselig må redde usa fra terroriter med atom-bomber. hvis du skal forstå kill bill så må du ha sett filmer i samme sjanger. du har mange forskjellige filmer, noen av de beste filmene du kan se er: A better Tomorrow og A better Tomorrow 2, det er ikke kampsport filmer men det er i samme sjanger, der heltene tåler 10 skudd og kan hamle opp med 100 karer, der beretta'n har et 50 skudds magasin og null rekyl. i kill bill så er det flere sener som er tatt nesten rett ut av japanske filmer, jeg orker ikke nevne alle nå men det er en god del. Endret 22. desember 2003 av gunfreak19 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 what gunfreak said btw, noen som veit om Tomoyasu Hotei har mer musikk? "Battle Without Honor or Humanity" var jo genial! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 faktisk så er det mer sansynlig at en kvinne kan banke opp 100 karer en at meneskene har blitt til batterier for maskiner. eller at en hemlig agent som ser ut som en bodybuilder og lurer kona i 15 år, som tror han er en forsikrings selger. plutselig må redde usa fra terroriter med atom-bomber. hvis du skal forstå kill bill så må du ha sett filmer i samme sjanger. du har mange forskjellige filmer, noen av de beste filmene du kan se er: A better Tomorrow og A better Tomorrow 2, det er ikke kampsport filmer men det er i samme sjanger, der heltene tåler 10 skudd og kan hamle opp med 100 karer, der beretta'n har et 50 skudds magasin og null rekyl. i kill bill så er det flere sener som er tatt nesten rett ut av japanske filmer, jeg orker ikke nevne alle nå men det er en god del. Det er altså satire disse filmene er ment å være, hvis jeg forstår dette riktig? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 nei de er en egen sjanger, komedie action drama thriller og hong kong filmer som også kan vere filmer fra japan. vanligvis når jeg ser på filmer så er det ofte jeg iriterer meg over masse dumme feil som ikke stemmer spesielt når det gjeller våpen. men når det kommer til HK filmer så må man bare glemme alt det og nyte de spektakulere action senene om det er med skye våpen eller om det er med sverd og never. det er det som er meningen med filmene, så 10 år etter det har vert i hk filmer så kommer det noen amerikanske folk og stapper de action senene i sine filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå