KanKhan Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvordan kan de ha spurt 500 tusen Modell 3 kunder? Det er en logisk brist en eller annen plass her. Godt mulig det er en 0 for mye i 500 000, altså 50 000, det er produsert litt over 200 000 model3 1 Lenke til kommentar
TeslaMods Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Men hvor har det blitt av alle skrivebordskrigerne som aldri har problemer med Teslaene sine da? Det burde jo vært fult av kommentarer her nå som beskriver hvor utrolig feil "Consumer Reports" har tatt og hvor utrolig "dumt det er av Tek.no å skrive om det" etter som det "egentlig ikke er et problem for **JEEEG** har ikke hatt det". Jaja. Tidlig på dagen kanskje. Teslaførerne sitter vel i ladekø en stund til. Slutt å dum deg ut Du er vel en av de mange grinebiterne som sutrer over fordelene til elbiler mens du selv sitter med en halvgammel kjerre og egentlig bare er misunnelig 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Teslaførere sitter i ladekø? Alle teslaer har rekkevidde på 500km eller mer fra fult batteri. Hahahaha Du kan umulig ha lang erfaring med Tesla. Fersk fanboy? 7 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Jaguar i-pace produseres av Magna Steyr i Østerrike og er en kvalitetsprodusent av diverse modeller for flere merker. Så om Jaguar generelt scorer dårlig så sier det ikke så mye om i-Pace. Du mener Jaguar "Panel Gaps" I-PACE? 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Du mener Jaguar "Panel Gaps" I-PACE?Samme som Tesla da, ser ikke ut som Model 3 er noe bedre. Imponerende lakkeringsjobb også. https://youtu.be/FSLTNjGI8hw Endret 22. februar 2019 av Simkin 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Samme som Tesla da, ser ikke ut som Model 3 er noe bedre. Imponerende lakkeringsjobb også. https://youtu.be/FSLTNjGI8hw Det har jeg heller ikke sagt noe om. Men hver gang noen ser en Tesla som ikke er 100% så er det å bære seg over hvor dårlig Tesla er og hvordan de snart er konkurs omtrent fordi noen så en bil med en kant som ikke var 100%. Jeg bare påpeker at det ikke bare er Tesla som har ting som panel-gaps. "Premiummerket" Jaguar har dem også, for eksempel. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Jaguar er jo britisk ræl. Endret 22. februar 2019 av Simkin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Britisk, eller østerrisk. I-Pace er vel den Jag jeg hadde vært minst redd for å kjøpe. 3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Godt mulig det er en 0 for mye i 500 000, altså 50 000, det er produsert litt over 200 000 model3 Eller kanskje de har spurt 500 000 bileiere totalt. Bare en liten prosentandel av disse har Model 3, de andre kjører biler fra andre merker. 4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvordan kan de ha spurt 500 tusen Modell 3 kunder? Det er en logisk brist en eller annen plass her. Hvor får du det fra at det er 500 000 model 3 kunder? Det er 500 000 bileiere. 2 Lenke til kommentar
Panneband Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det er ikke bare tekniske og skjønnhetsfeil med Model 3, men også designfeil som er vanskeligere å gjøre noe med: https://youtu.be/hCv_Ha0oWjE Er nok for å få lav Cd verdi med den glatte coupe formede bakenden, og med en sånn sømløs bak får man utfordringer i form av vann/snø som vil gli ned. Man kan løse problemet til en viss grad med å ha en større gummipakning, men hvis det regner mye eller er mye snø på luka så vil dette gli rett inn.De fleste biler som er coupe formet og ikke har 5 dører men vanlig bakluke lider av dette, ser ut som Porsche Taycan prototypen og har dette problemet. https://youtu.be/gGbo6o5auzc 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ser forresten at CR baserer seg på biler solgt mellom juni og september 2018. Det begynner å bli en stund siden. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ser forresten at CR baserer seg på biler solgt mellom juni og september 2018. Det begynner å bli en stund siden. Det utrolig pussige er at CR observerte at det var flere problemer med de nyere bilene som ble testet. Med andre ord en nedadgående trend. Det er jo rimelig spesielt for å si det mildt. Blir spennende å se neste oppdatering fra CR. Vil Model 3 klare kunststykket å bli rangert lavere enn Model X? 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ser forresten at CR baserer seg på biler solgt mellom juni og september 2018. Det begynner å bli en stund siden. Ja her snakker vi flere "decades".... 3 Lenke til kommentar
Hallgeir Fredriksen Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Du leste ikke dette Tesla Model 3 er for øvrig nummer én på Consumer Reports kundetilfredshetsundersøkelse fra januar. Der fikk bilen 99 av 100 poeng for kjøreopplevelsen, 84 poeng for komfort og 67 poeng for valuta for pengene. Undersøkelsen baserer seg på over 500 000 bileiere. 92 prosent av Tesla Model 3-kundene sa de ville kjøpt bilen igjen. Hvordan kan de ha spurt 500 tusen Modell 3 kunder?Det er en logisk brist en eller annen plass her. Det er selvfølgelig 500 000 bileiere tilsammen som har meldt inn sine respektive biler, alt fra Ford til MB, Chevrolet, Tesla etc er med i dette tallet. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Det utrolig pussige er at CR observerte at det var flere problemer med de nyere bilene som ble testet. Med andre ord en nedadgående trend. Det er jo rimelig spesielt for å si det mildt. Problemene skal være fikset i nyere biler. Poenget er at de altså baserer seg på data fra flere måneder tilbake, og det er lang tid med den rivende utviklingen hos Tesla. Ja her snakker vi flere "decades".... Med tempoet Tesla utvikler seg i så er flere måneder lang tid ja. Husk at de gikk fra under 10.000 produserte biler i første kvartal i 2018 til 63.000 i fjerde kvartal. Utviklingen går veldig raskt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Det er samme hver gang. Problemene skal være fikset. Utviklingen går ekstremt raskt. Hakk i plata. 8 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Det er samme hver gang. Problemene skal være fikset. Utviklingen går ekstremt raskt. Hakk i plata. De er fikset. De som har hakk i plata er haterne som ikke har Tesla men bruker all sin tid på å spamme Tesla-tråder med oppgulp. Man ser aldri Tesla-haterne si noe om f.eks. Toyota eller andre: Lurer på hvorfor ikke... Endret 23. februar 2019 av hekomo 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg kremt Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2019 Man er altså hater om man ikke bøyer seg i støvet og tar av seg hatten for Musk og hans hjertebarn Tesla. Det er bare litt for mye fanastisme for min smak med dette merket, nå nylig er det jo Tesla fanboysene som driver og rakker ned på alle de andre bilene som Jag og Audi og uffer seg over hvor forferdelige disse bilene er. Svært mye bra med Tesla det kan jeg ikke nekte på, men de har sine åpenbare og klare problemer. Det verste problemet er vel egentlig hvor ufyselige og uhyggelige eierne er. Det blir bare litt for mye oppmerksomhet og spørsmål for min del til at jeg gidder dette i lengden. 12 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Problemene skal være fikset i nyere biler. Poenget er at de altså baserer seg på data fra flere måneder tilbake, og det er lang tid med den rivende utviklingen hos Tesla. Det kunne vært hentet en ukes gamle data og unnskyldningen ville vært den samme. CR observerte en negativ trend. Hvordan det er i dag vet man ikke 100% sikkert, men lite tyder på at det er blitt bedre, snarere tvert i mot. I Tyskland så er det to tredjedeler som har større eller mindre problemer med bilen de har fått utlevert. In Europe, Model 3 anticipation turns into Model 3 morosity Endret 23. februar 2019 av uname -l 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå