rvenes Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 slubbert... 2 linke linker der... trykka du feil på ein av dei eller? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Da var den i boks Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror jeg venter med å kjøpe dvd brenner til spill og programmer kommer ut på det, så lenge alll media fremdeles blir gitt ut på cd klarer jeg meg med cd brenner med 20x. Med de hardisk prisene som er nå kan man jo till og med spandere på seg en image disk Ja hvis det er til spill og programmer du skal ha det så er det ikke verdt å kjøpe enda. Da ville jeg nok ventet til 2 lags brennere eller neste generasjon (blu-ray eller noe sånt??). Men hvis det er til film derimot. Hadde selvfølgelig vært toppers med en 2lags brenner til det da, men jeg klarer meg med 4.7 gb/film. Jeg har sluttet helt å bruke divx etter at jeg fikk meg dvd brenner for noen mnd siden... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) her er en Test av brenneren... Hmm.. Den testen var kansje litt FOR godt gjennomført Endret 21. desember 2003 av knokle_85 Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Virker som et flott tilbud. Har nå lest gjennom den 13 sider lange testen av brenneren . Den har fått rimelig god omtale, men ut i fra testen, sliter brenneren litt med cd-brenning og 2 lags brenning. EDIT: Skriveleif Endret 21. desember 2003 av eX_treme Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter. Dette var angående et defekt produkt som de nektet å ta tilbake. Hadde produktet i min eie i _under_ en uke. Måtte MYE overtaling til. Skal legge til at jeg under det hele kun var saklig og høffelig. De oppførte seg mere eller mindre det motsatte. Anbefaler alle om å styre unna denne butikken. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøpte den prosjektore fra dataimpuls og har ikke hatt noe problem med de. Må være sånt enkelt tilfelle. Anyways desverre har eg satt nytt 2.1 høytaller system høyest på ønske listen. Fikk vannvittig lyst å bestille denne brenneren men eg er total blakk Nå som vi fikk projektor så hadde det lønnet seg med dvd brenner. Lenke til kommentar
sth Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter. Har selv fått ganske dårlig kundeservice fra Digital Impuls til tider enda jeg bruker endel penger i den butikken , har også sett andre få ganske slett behandling der . Det er ett greit alternativ til Datakjeden i Møllergt. hvis du ønsker hardware med en gang , men ville valgt andre hvis jeg kjøpte via web Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 ' date='20/12/2003 : 23:15'] Den så jo absolutt lovende ut.. Men har aldri hørt om den.. Noen som har erfaringer med denne? Det er en LiteON brenner (samme innmaten, men med Speer "merke"). LiteOn er forholdsvis godt kjent. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøpte den prosjektore fra dataimpuls og har ikke hatt noe problem med de. Må være sånt enkelt tilfelle. Jepp, må være et enkelt tilfelle at du ikke har hatt noe problemer ja.. Men seriøst så er det ikke før ting går i stykker du virkelig får vite hvordan service det finnes på denne butikken. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) På denne siden så står det på komplett sin reklame.. AMD Athlon 64, Verdens raskeste prosessor??... kan vel ikke heeelt stemme? athlon 64 FX er vel raskere? Hadde du søkt litt på forumet hadde du funnet en tråd om dette. Og FX er en Athlon 64 prosessor. eX_treme: Tror du har rett i at brenneren sliter med 2 lags brenning for den støtter ikke det. Ingen på markedet i dag som gjør Endret 21. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 eX_treme: Tror du har rett i at brenneren sliter med 2 lags brenning for den støtter ikke det. Ingen på markedet i dag som gjør Tabbe, tror jeg egentlig var litt for trøtt når jeg leste gjennom den guiden og postet den meldingen. Det var vel heller at brenneren hadde litt problemer med lesing av 2 lags dvd'r. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Finnes det ikke slike tråder for tilbudene på akam og barbara? Frister meg det PCMCIA kortet på barbara. Noen med erfaringer med et slikt kort? Har kun to USB innganger på laptopen, kjekt med et par til, så slipper jeg å kjøpe hub... Noen med synspunkter, eller andre shopper med rimeligere kort? Takk Og med det samme. Har komplett noen mulighet for å sende rimeligere enn for 116 spenn? Kortet blir jo plutselig ganske mye dyrere om en skal betale en frakt på over hundre spen.. VISA? Forskudd? ett eller annet.... Endret 21. desember 2003 av and_mit Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 grei brenner til grei pris. men den er ikke så veldig nedsatt på dette tilbudet. men jeg vurderer å bestille den . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 amd 64 er den raskeste prossesoren som selges til "vanlige folk" det er jeg ganske sikker på. skal kjøpe en slik en når den blir billigere og jeg får mere penger Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Status på brenneren hos Digital Impuls er nå satt til: Ubekreftet 31.12.2003 Må nok vente lenge på den brenneren, tror jeg. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Må bare nevne at jeg har kun hatt dårig erfaringer med digitalimpuls og kommer aldri og kjøpe noen produkter fra de igjen. Maken til dårlig kunde behandling skal du se lenge etter. Dette var angående et defekt produkt som de nektet å ta tilbake. Hadde produktet i min eie i _under_ en uke. Måtte MYE overtaling til. Skal legge til at jeg under det hele kun var saklig og høffelig. De oppførte seg mere eller mindre det motsatte. Anbefaler alle om å styre unna denne butikken. Du er den første jeg har hørt om som har dårlig erfaring med butikken. Vil gjerne høre om dette engangstilfellet. Kunne du fortalt hvilken vare det gjaldt, hva som var galt og hvorfor de ikke vil ta imot den defekte varen? En liten historie her eller på "Webshoperfaringer" hadde vært flott. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Status på brenneren hos Digital Impuls er nå satt til: Ubekreftet 31.12.2003Må nok vente lenge på den brenneren, tror jeg. Min er satt til bekreftet på 22.12.03, hvis jeg er heldig har jeg den kansje til julaften.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå