Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja.. slettes ikke noe dårlig tilbud. Har ventet på en billig 8x brenner. :dontgetit: Synd jeg har kjøpt mye julekalendervarer allerede..

Edit; Vel, det var lumpent gjort av Komplett å sette noe sånn på tilbud. Ingen normale dødlige som har råd til en sånn tv.. Lurer på skjermen som er på tilbud hos hwb.no :ermm:

Endret av Ampy
Lenke til kommentar

Tror jeg venter med å kjøpe dvd brenner til spill og programmer kommer ut på det, så lenge alll media fremdeles blir gitt ut på cd klarer jeg meg med cd brenner med 20x. Med de hardisk prisene som er nå kan man jo till og med spandere på seg en image disk :yes:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Javell... Før jeg sjekket julekalenderen satt jeg og tenkte at det hadde vert nice med en dvd-brenner i julekalenderen siden jeg ønsker meg en til jul. Litt av et sammentreff..

Er den noe billig i forhold til andre 8x brenne på markedet? det er jo ikke akkurat no spesielt kjent produsent.

edit: ehh trodde produsenten het speer :blush:

Endret av knokle_85
Lenke til kommentar

finnes det noen test av denne dvdbrenneren? den er jo ikke bare 8x den er jo også pluss og minus brenner....ikke halvgærnt.

men skulle gjerne sett en test av denne som sagt.

greit å vite om denne fungerer bra med verbatim 4x dvd plater (8x plextor dvd brenner klarer d)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...