akelbo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ny gavepakke fra Epic Games-butikken.Pek-og-klikk-eventyret Thimbleweed Park er gratis på PC nå Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Gratis? Det koster faktisk tårer og blod når man må installere epic butikken. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Gratis? Det koster faktisk tårer og blod når man må installere epic butikken. Tror dessverre ikke tårer og blod er gangbar valuta på noen spillbutikker – selv om det helt klart burde vært det. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Største skuffelsen på epic store er de lattelig høye prisene. Man kan ikke velge valuta av en eller annen grunn og 60euro for feks metro som eksempel er jo svindyrt. Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Logger no bare inn annenhver uke og får meg ett gratis spill. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Største skuffelsen på epic store er de lattelig høye prisene. Man kan ikke velge valuta av en eller annen grunn og 60euro for feks metro som eksempel er jo svindyrt. https://www.cdkeys.com/catalogsearch/result/?q=metro Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Får ikke claimet thimbleweed park. Står bare loading your order...... uten og skje noe. Testa i gpr og i dag. Noen andre som har samme problem??? Lenke til kommentar
Ståle Superstar Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Får ikke claimet thimbleweed park. Står bare loading your order...... uten og skje noe. Testa i gpr og i dag. Noen andre som har samme problem??? Her gikk det i hvert fall uten problemer. Prøvd med en annen browser? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Hvorfor ikke skrive at det er gratis på Epic games istedenfor til pc? Det ville jo gjort tittelen mye mer reel. Er dette noe dere har begynt med for å skape klikk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Gratis? Det koster faktisk tårer og blod når man må installere epic butikken. Pft. Jeg synes det er helt greit når det er gratis.. Jeg nekter dog å bruke penger i den butikken. Hvorfor ikke skrive at det er gratis på Epic games istedenfor til pc? Det ville jo gjort tittelen mye mer reel. Er dette noe dere har begynt med for å skape klikk? Tviler på at det er en click-bait. Det er jo i grunnen riktig at den er gratis på PC når den er i Epic butikken. Endret 27. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Kan hende det ikke faller som clickbait, men du er vel enig at tittelen hadde vært bedre om pc hadde vært byttet ut mot epic games. Som er plassen man faktisk laster ned det nevnte spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Kan hende det ikke faller som clickbait, men du er vel enig at tittelen hadde vært bedre om pc hadde vært byttet ut mot epic games. Som er plassen man faktisk laster ned det nevnte spillet. Nei, jeg er helt uenig. Så lenge teksten i artikkelen sier det så er det nok. Man kan ikke begynne å klage hver gang en journalist ikke skriver tittelen 100% slik man ønsker det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvorfor er det ikke bedre at tittel inneholder hvor produktet kan lastes ned fra? Jeg er ikke ute etter å klage, gjør jeg det så er det litt mer "klagete". Dette var mer ment som et spørsmål, sette diskusjon rundt tittelen som jeg stusset over. Det at det tolkes som klaging for jeg bare beklage men jeg mener at dette burde vel kunne diskuteres uten å gå helt på forsvars siden. For det var ikke ment som et angrep. Men det at du er helt uenig at butikknavn hvor spillet lastes ned hører hjemme i tittelen og at ingen andre har sagt noe viser jo bare at det ikke er noen som deler mitt syn og at dere har gjort alt rett Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Pft. Jeg synes det er helt greit når det er gratis.. Jeg nekter dog å bruke penger i den butikken. Første jeg la merke til er at epic launcher bruker 60-70% cpu load når den er aktiv og ikke minimert. Greit for deg, ikke for meg. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvorfor ikke skrive at det er gratis på Epic games istedenfor til pc? Det ville jo gjort tittelen mye mer reel. Er dette noe dere har begynt med for å skape klikk? Det står i ingressen at det gjelder Epic Store (det som står under tittelen). Det vises på forsiden, men det kan hende det ikke dukker opp i enkelte Facebook-delinger, dersom tittelen er for lang. Jeg tror ikke det er tilfellet her. Vi prøver ikke å lure noen til å klikke seg inn, for det tjener vi ikke på på lang sikt, siden det vil gi reaksjoner og senke troverdigheten vår. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Folk blir aldri fornøyde. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Folk blir aldri fornøyde. Joda, folk blir hele tiden fornøyde men det skjer aldri at alle er like fornøyd om den samme tingen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Pft. Jeg synes det er helt greit når det er gratis.. Jeg nekter dog å bruke penger i den butikken. Hvorfor nekter du bruke penger der, hva er grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå