Gå til innhold

Dør RTX kort fortsatt?

bubba477

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Lurer på om 2000 RTX serie kortene er fikset eller er det mange som fortsatt dør etter kort tid? Finner lite presis informasjon om dette.

Jeg tror det var MSI som refererte til produksjonsfeilen ved de første 2080Ti kortene som "fikset". Nvidia har vel aldri innrømmet at det var noen feil overhodet? Ikke som jeg har sett ihvertfall. Men ja, det skal stå bedre til nå. Steve på HWUB ble nylig spurt om det fremdeles var problemer, og sa at i henhold til deres kilder i bransjen, så er det ikke nå noen større RMA rate enn man normalt vil forvente...

Lenke til kommentar

Har hatt 5 ulike RTX kort i riggen min, ingen av de har dødd. Tror nok dette bare ble hauset veldig opp fordi de få uheldige skriker høyest, mens man vanligvis ikke hører fra alle de hvor kortet funker som det skal.

Tror ikke det var større RMA enn ved tidligere release. Ser ingen grunn til å frykte kjøp av RTX kort.

Lenke til kommentar

5 stk 2080ti her, og ingen døde.

hehe for en statistikk, svaret er ja at de dauer enda. Holder selv på med mye render med Daz3d med Iray og mitt Asus 2080ti funker enda ikke med nyeste beta av Daz3d. Føler det er på randen av å daue hele greiene med svart skjerm etter 2-5min. Når skal de begynne funke utenom gameing? Flere som har samme problem?

Endret av -=HellBound=-
Lenke til kommentar

hehe for en statistikk, svaret er ja at de dauer enda. Holder selv på med mye render med Daz3d med Iray og mitt Asus 2080ti funker enda ikke med nyeste beta av Daz3d. Føler det er på randen av å daue hele greiene med svart skjerm etter 2-5min. Når skal de begynne funke utenom gameing? Flere som har samme problem?

Nei, har ikke 2080ti. Men 1080ti min får bluescreen på endel spill om jeg bruker drivere fra etter de lanserte 2080ti. Må kjøre 399 drivere eller eldre for og ha en stabil pc.. 

Hele den lanseringen der var noe humbug :p

Lenke til kommentar

Nei, har ikke 2080ti. Men 1080ti min får bluescreen på endel spill om jeg bruker drivere fra etter de lanserte 2080ti. Må kjøre 399 drivere eller eldre for og ha en stabil pc.. 

Hele den lanseringen der var noe humbug :p

Jau, er det en ting eg savner så er det hvor mye bedre AMD var på software enn Nvidia som kjører Windows 95 enda =P 

PosVSMD.jpg

Lenke til kommentar

Nvidia sitt kontrollpanel er mer oversiktlig.

Bare fordi du er vant med Nvidia control panel betyr ikke at det er et oversiktlig eller effektivt grensesnitt.

post-221391-0-95780600-1551037001_thumb.png

Hvis du har problemer med bildet når du ser på Youtube, går du på "Endre oppløsning", "Juster fargeinnstillinger for skrivebordet", "Juster videofargeinnstillinger", eller "Juster videobildeinnstillinger"? Eller er det under "Juster bildeinnstillinger med forhåndsvisning" eller "Behandle 3D-innstillinger"?

Hvorfor fryser grensesnittet på en maskin med NVMe-SSD og en i7-prosessor i 5 sekunder når man trykker "Behandle 3D-innstillinger"?

Hvorfor er innstillinger for stereoskopisk 3D så dedikert?

Hvorfor skalerer ikke størrelsen på listen over innstillinger med vindustørrelse?

Hvorfor er hele toppen av grensesnittet fullstendig bortkastet?

Hvorfor var designet utdatert i 2006 da det kom ut for Vista?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...