Gå til innhold

GlacialTech Igloo Silent Breeze 462


Ben-o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns å huske å ha lest om andre folk her på forumet som har 2500+ cpuen og den cpu vifta. De sa at de hadde en temp på ca 45-50 grader. Hvis du søker så finner du sikkert ut hvilken temp de hadde. Men siden det står at den klarer en 3000+ så burde det ikke være noe problem.

 

Og ja det følger med goop, men den er ikke den beste so finns så klart. Du kan jo kjøpe artic silver 5 og bruke det i stedet, men jeg tror at det er litt slit å fjerne den gamle.

 

Uansett burde det nok funke bra.

Lenke til kommentar
Og ja det følger med goop, men den er ikke den beste so finns så klart. Du kan jo kjøpe artic silver 5 og bruke det i stedet, men jeg tror at det er litt slit å fjerne den gamle.

 

Det er akkurat så vanskelig som å tørke vekk en klatt med tørket ketsjup.

 

bare å gnikke vekk med en gammel sokk.

Lenke til kommentar
Det er akkurat så vanskelig som å tørke vekk en klatt med tørket ketsjup.

 

bare å gnikke vekk med en gammel sokk.

Det kan godt hende, men da jeg installerte den på datan til en kamerat så virka den veldig klissete. Men hvis du har gjort det så er det vel kanskje ikke så vanskelig likevel da, bare positivt det da.

Lenke til kommentar

Hadde først Glacialtech Diamnod 2100, byttet til Silent Breeze 462 II gr støy. Silent Breeze er god og relativt stille den, men støyet for mye for meg. Jeg ble ikke fornøyd før jeg satte inn MIST Frostbite. Utrolig god og helt lydløs. Verdt de extra frakt kronene jeg også måtte ut med!

 

Ang Silent Breeze 462 II så har jeg målt den på XP2600+ til 44-47grader. Og på XP2000+ til ca 38-41grader. :)

 

MIST Frostbite ca 35-37grader på XP2600+ (!!!) :D

 

Diamond 2100 (har en til salgs) mener jeg var oppi 50-53grader på XP2600+ :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...