Mr.M Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Ikke før alt (nesten) hadde roet seg, så er Giske på dypt vann igjen https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0E1Kl2/tillitsvalgt-sendte-ny-bekymringsmelding-om-trond-giske?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Idyllen var jo nesten perfekt, med forlovelse og planlagt bryllup til sommeren https://www.dagbladet.no/kjendis/trond-giske-og-haddy-njie-har-forlovet-seg/70649653 what could possibly go wrong, liksom Får assosiasjoner til Kezhvari og hvordan ting bare forverrer seg. 3 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Stakkars Haddy som sitter hjemme og må leve med dette. 5 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 Stakkars Haddy som sitter hjemme og må leve med dette. første gang jeg hørte om forlovelsen & bryllup, fikk jeg fornemmelse av at hun ønsket å signalisere til omverdenen "jeg tror på Trond og har tillit til ham, da kan dere ha det også" I så fall må hun føle seg lurt nå. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Vel... Han er ikke blyg.... https://resett.no/wp-content/uploads/2019/02/com.bongasoft.blurimagevideo_received_240084083606972.mp4?_=1&fbclid=IwAR1QF_Kn8x0cUm50xix8b5v9ieU6MWftOV8IA01epIKov6TG2GxT6bqsbyQ 6 Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Syns synd på konen hans. Og lurer litt på dømmekraften hans når han villig poserer for kamera på den måten. Han må ikke være stormester i sjakk for å skjønne at dette ville komme i mediene. Samtidig ser jeg bare en fyr som har det gøy på byen. Han er ikke fradømt retten til å feste. Hylekoret av de krenkede gjør seg nå klar til en ekstrakonsert Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Synes litt synd på Støre! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Videoen ser verre ut enn det var. Det var ikke noe mer enn en dans. Det var vi som tok kontakt med han, ikke omvendt. Det var ikke noe annet enn hyggelig tone. Vi opplevde det som uproblematisk og greit, og han gikk vel fra utestedet før vi gjorde, sier hun til NRK. Da bør denne saken være ute av verden, men hylekoret vil vel holde det gående langt uti mars. Endret 21. februar 2019 av Kjøleskap 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Videoen ser verre ut enn det var. Det var ikke noe mer enn en dans. Det var vi som tok kontakt med han, ikke omvendt. Det var ikke noe annet enn hyggelig tone. Vi opplevde det som uproblematisk og greit, og han gikk vel fra utestedet før vi gjorde, sier hun til NRK. Om så er tilfellet så forstår jeg godt at man kan klage på media.. Men jeg er enig i han burde vist bedre enn å posere slikt. Synes faktisk videoen var veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 En hver med intellektet i behold, i den posisjonen han befinner seg i om dagen, hadde kanskje avstått fra både alkohol og dansing en liten stund, samt å ta kontakt med unge kvinner.Det er vel liten tvil om at mannen utviser særdeles dårlig dømmekraft, selv om videoen kanskje ikke er så veldig alvorlig. 5 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Dette er noe av det groveste jeg noensinne har sett. Endret 21. februar 2019 av jallajall 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Giske burde åpenbart visst veldig, veldig mye bedre. Samtidig stusser jeg på at dette skulle være en "varslersak" og at alle riksdekkende medier som mente Grandes omgang med en gutt på 17 ikke var nyhetsverdig mener to voksne mennesker som danser er førstesidestoff. Men mulig det ligger mer under her? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Giske burde åpenbart visst veldig, veldig mye bedre. Samtidig stusser jeg på at dette skulle være en "varslersak" og at alle riksdekkende medier som mente Grandes omgang med en gutt på 17 ikke var nyhetsverdig mener to voksne mennesker som danser er førstesidestoff. Men mulig det ligger mer under her? Den saken der ble ikke blåst opp så mye nei.. Husker jeg reagerte veldig på at jeg ikke hadde fått med meg det når noen kolleger nevnte dette for litt siden.. Vanvittig å tenke på at en partileder kan være så uaktsom. Når det er sagt, så er det ikke så rart at det blir reaksjoner på det. Som en av de som kommenterte dette så er det ikke slike folk man akkurat ønsker å ha i toppverv.. Endret 21. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Giske kan komme til å splitt og ri AP som en mare i minst 10 år til. Og det synes jeg er ypperlig. Mange i AP har sikkert innsett dette og den vanlige måten å løse dette er å gi ham ett eller annet politisk bein slik man har gjort med samtlige topper i Ap med en internasjonal toppstilling som man forhandlet eller bestukket seg frem til. Problemet for Ap er at de også må kvitte seg med Støre i god tid før neste stortingsvalg. Man kan ikke regne med å få tak i to internasjonale toppstillinger på så kort frist og vil Giske nøye seg med å bli fylkesmann? Endret 21. februar 2019 av robertaas 5 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Den saken der ble ikke blåst opp så mye nei.. Husker jeg reagerte veldig på at jeg ikke hadde fått med meg det når noen kolleger nevnte dette for litt siden.. Noen prøver få Giske inn igjen i rikspolitikken mens andre prøver få ham helt ut av AP, så det er full krig om ham i AP nå selv om Støre sier at saken er "ferdig behandlet". Om Giske krysser en vei på gult lys kan man nå regne med å få høre om det. Endret 21. februar 2019 av robertaas 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Han har holdt på slik i alle år, og overlevde på sett og vis forrige runde med "oppgjør" så det er neppe over denne gangen heller. Giske forstår nok ikke helt problemet og partiledelsen skjønner tydeligvis ikke stort de heller. At AP ikke ser at de taper på å beholde ham skjønner jeg ikke. Endret 21. februar 2019 av Reg2000 2 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Rent spontant virker det på meg som at her er det Giske som trekker det lengste strå. "Noen" prøver tydelig å "ta" han på en manipulerende måte. Her ble de avslørt i å jukse. Dette kan være politikk som ikke har noe med "personalsak" å gjøre. Siden Giske i sin tid var EU-motstander på tross av AP sentralt, kan dette ha noe å si her? Noe med holdning til globalisering å gjøre? Er Giske for "nasjonal" for mange i AP? For bundet til fortiden? Er det Oslo-AP og kretser rundt sentrale media som her er "noen" (som prøver å ta Giske) ? Når NRK graver frem en AP-kvinne i Sogn som vil ha Giske vekk, så vekker dette konspirasjons-teorier his meg :-) Oslo-miljøet som prøver å kamuflere seg? Når ble slike AP-kvinner forrige gang spurt om noe? Enkelte blir tydelig revet med når VG, Dagbladet, TV2 etc kjører på uansett innhold :-) Skulle tro noen hadde tegnet Muhammad :-) En autist som meg blir ikke imponert :-) Endret 22. februar 2019 av lada1 2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Synes litt synd på Støre! Slapp av, han skjønner ingen ting. 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Er det noen som har engasjert f.eks. Firsthouse for å bli kvitt Giske? https://www.firsthouse.no/ De var det første jeg tenkte på når NRK interjuet en dame fra Sogn og som ville bli kvitt Giske. Mange tenåringer som jobber der (i Firsthouse) ? IQ godt under 100 ? :-) Endret 22. februar 2019 av lada1 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Var sikkert ikkje så gale denne gangen, men herregud! Konen må no få seg noen baller og forlate idioten. Han har jo oppført seg som en tulling litt for mange ganger 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Eg trur faktisk at Giske kjem inn igjen. Sjølv om dei fyrste anklagene var reelle nok, så skjer det noke når dei nye klagene som kjem heilt tydeleg er ei tynn spikersuppe utan særleg substans. Dette kan lett føre til at Giske etterkvart får sympati for å ha blitt urettferdig behandla, og at denne sympatien gjer at gamle synder blir gløymt. Eg synes at det generelt er ein uting at norsk politikk har blitt meir og meir personavhengig der kritikken går på personlege forhold og ikkje på politikken. Eg vil helst ikkje at norsk politikk blir slik som det amerikanske presidentvalget der mesteparten av debatt og reklametida går med på å rake ned motstandarane (ofte også på personleg plan) i staden for å opplyse om sin eigen politikk. Eg vil at den neste statsministeren får jobben fordi fleirtalet er enig i politikken som statsministeren representerer, og ikkje fordi statsministeren var det minst dårlege valget blant alle dei dårlege kandidatane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå