Arodem Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Ja, faktisk!Reggie gir seg i Nintendo – Bowser tar over Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 En ære er over, nå som både Reggie og Iwata er borte fra Nintendo. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 En æra er over, og en ny begynner. Vi får håpe neste blir bedre enn forrige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Spennende tider for Nintendo i årene fremover. Utskiftninger både her og der, og samarbeidet med Microsoft ser bare ut til å bli mer og mer interessant. Jeg er spent på hva som kommer Endret 21. februar 2019 av Mala 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Om de utvikler bedre håndkontroller og gir litt mer saftig hardware specs., så kanskje jeg også hiver meg på Nintendo-toget en vakker dag. Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Om de utvikler bedre håndkontroller og gir litt mer saftig hardware specs., så kanskje jeg også hiver meg på Nintendo-toget en vakker dag. Er det ikke sagt at Pro kontrollen til Nintendo er ganske bra? Har ikke prøvd den selv, men mange som skryter av den. Nintendo er vel også up to pair mtp. ren ytelse, tross verre specs. Fps er det som teller, ikke 4K etc. Ingen grunn til å ikke velge Nintendo over andre konsoller i dag. Det er spilla du vil ha som avgjør. 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ja, Pro Controller er helt rå. Ting kan alltids bli bedre, men har ingenting å utsette på den. Både Mario Kart og Super Mario Odyssey kjører i 1080p og 60fps, så vidt jeg vet. Switch klarer ikke Doom og Wolfenstein like bra som de andre konsollene, men den klarer helt klart Nintendospill, og det er jo det som er det viktigste. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Pro kontrollen nærmest smelter inn i hendene mine, den ligger virkelig godt Digger den! 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det blir selvsagt mange avveininger for og i mot valg av Nintendo. Det meste er avhengig av hvor du selv står og hvilke spill du vil ha. Enig. Men å lage et kjøpebehov som er så essensiellt for et selskaps videre suksess setter forbrukeren på prøvelser. Dere nevner jo selv prokontroller her. Får jo ta meg selv da: Jeg kjøpte PS4 når den kom. Er investert i det. Nintento har helt sikkert en del gode spill, så for meg blir det selvsagt en balanse i pris oppi det. For en som har alle typer konsoller og er helt oppslukt av alt som har med gaming å gjøre så blir det jo et mye enklere valg. Da er investeringskostnaden underordnet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 My body is not ready for this. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå