Idioteque Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Noen som gidder å ta seg tid til å liste opp alle lord of the rings spillene og utgivere? Tusen takk til den/de som gidder Går jo helt totalt i surr : Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja det er mange, men Star Wars serien tar kaka, det er for mye av SW greiene.. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som gidder å ta seg tid til å liste opp alle lord of the rings spillene og utgivere? Tusen takk til den/de som gidder Går jo helt totalt i surr : For å si det sånn så finnes det mange bedre spill av hver genre RH spillenen prøver seg på, så det er lite å bry seg om. Det er farlig å være så FANBOY av et BRAND, at man absolutt kjøpe et spill av samme merke. Kom et RH spill så kan en av oss si et annet som er mye bedre. Det beste ringenes Herre spillet jeg kan anbefale er RH-RISK brettspill.. Det er faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja det er farlig å vøre FANBOY... Kjøp Morrowind.. Det skal jeg Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal vi se. EA (som har filmlisensen): Lord of the Rings: Two Towers Lord of the Rings: Return of the King Lord of the Rings: Battle for Middle-earth Vivendi (som har lisensen til bøkene): Lord of the Rings: Fellowship of the Ring Lord of the Rings: Middle-earth Online Lord of the Rings: War of the Ring Lord of the Rings: Treason of Isengard (cancelled) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja det er mange, men Star Wars serien tar kaka, det er for mye av SW greiene.. nå har det jo seg sånn at Star Wars serien også er utrolig bra Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 takker Farnoy Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dumt at "Treason of Isengard" ble cancelled, det så faktisk litt lovende ut. Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nja, når vi tenker på hvor dårlig The Fellowship of the Ring var, lurer jeg på hvor horribelt Treason of Isengard var når det ikke kom gjennom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tittelen var hvertfall tøff. "The History of Middle-Earth! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) nå har det jo seg sånn at Star Wars serien også er utrolig bra Det er ikke akkurat veldig mye bra da, KOTOR virker jo bra, men det er ikke mye annet nei.. Endret 21. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg skal kjøpe meg Atter En Konge. Spillet altså. Jeg prøvde demo'en, og hvis du liker Ringenes Herre filmene på grunn av store alle-odds-imot-heltene slåsse-scenene, så kommer du garantert til å like spillet. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke mye tro på Atter en Konge spillet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det noen av LotR spilla som er bra i det heletatt??? Og Farnoy du glemte The Hobbit!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Testa demoen til RotK - makan til tankeløst spill som man bare dumper rett inn i er har jeg ikke spilt på MINST tre-fire år... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg tviler ikke.. Det holder med filmene og boka!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hobbiten spillet er litt kult, vant det i en konkurranse her på Gamer . Det er kanskje litt barnslig. Blanding mellom Zelda og Mario. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Gratulerer... Ser litt teit spør du meg... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det er litt teit ja, men når jeg vant... Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Og Farnoy du glemte The Hobbit!! Nope, han sa da bare Ringenes Herre Og jeg vant War of the Ring, ikke noe særlig spør du meg. The Hobbit, derimot, er ikke så verst. Underholdende plattformspill. Two Towers og Return of the King er heller ikke dårlige spill, men langt i fra det beste jeg har væt borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå