Redaksjonen. Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Følg oppskytingen her.Om noen timer skytes den første private månelanderen opp - med norsk motor Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Går litt fort i svingene med korrekturlesing eller...? Lenke til kommentar
pered Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Kort svar. Ja. Det skjedde før første kaffekopp. Og da er jeg strengt tatt ikke tilregnelig. Går litt fort i svingene med korrekturlesing eller...? 6 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Kort svar. Ja. Det skjedde før første kaffekopp. Og da er jeg strengt tatt ikke tilregnelig. Flott du er ærlig om saken! Gjerne oppdater artikelen om det skjer noe spennende 1 Lenke til kommentar
Kjetil Raaen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Planene om å flytte månelanderen etter landing er i følge Ars Technica avlyst. Det var et krav for å vinne prisen, men siden fristen for prisen har gått ut for lenge siden bestemte de seg for at det ikke var verd å ta risikoen med et slikt hopp. https://arstechnica.com/science/2019/02/spacex-set-to-launch-israeli-private-mission-to-the-lunar-surface/ 3 Lenke til kommentar
Frodolf Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Kort svar. Ja. Det skjedde før første kaffekopp. Og da er jeg strengt tatt ikke tilregnelig. Og dette viste du ikke når du skrev denne artikkelen? Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Kort svar. Ja. Det skjedde før første kaffekopp. Og da er jeg strengt tatt ikke tilregnelig. Og dette viste du ikke når du skrev denne artikkelen? Gi mannen en sjans, vi er da flere som kan rote. Med ærlighet og humor går det mye bedre,...og kaffe selvfølgelig. ? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå