tomkve Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Hei Jeg skal hjelpe min søster som er godt voksen ( 60 + ) med å finne en ny tv, og hun ønsker seg en 65 " Budsjett er max 10 K. Hun finns ikke interessert tekniske ting, men skal fungerer med greie bilder i en helt vanlig stue. Hadde vært greit med apper til Youtube og spotify Ser at Elkjøp kjører tilbud på Samsung Qled 65Q6FN til 9999,- Dette virker som et greit tilbud ? vil gjerne ha litt innspill, og kom gjerne med tips på andre tv apparater mvh Tom Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Definitivt beste 65-tommer til 10 000 kr ja. Fordel med enkelt brukergrensesnitt, og svært bra bilde til prisen. Hun blir nok storfornøyd! 2 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Maks 10 000 og 65" er Q6FN riktig valg ja. Om det er mye lys og vindu mot TV kan man spørre seg om 55" er tilstrekkelig og gå for Q7FN til samme pris. Endret 21. februar 2019 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Enig at Q6FN er et bra valg i dette tilfellet.Vet ikke hva vedkommende har fra før og hvor stor stue,sitteavstand osv men 65`` kan bli veldig volsomt for mange men utrolig hvor fort man venner seg til en ny stor tv Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Hei Takk for hyggelige innspill Da har jeg bestilt en Q6FN i 65", og den vil erstatte en Panasonic 42" plasma som er over 10 år gammel. ( enkel modell ) Den vil bli stående en stue med god plass så 65" vil passe bra i denne stuen. mvh Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå