balleklorin Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Huawei = slem Kina = slem USA=slem Kina=snill Russland=snill Det er vel ditt narrativ. Spør den «frie pressen» i de landene om det stemmer, de journalistene som fortsatt skriver fri journalistikk og lever.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg synes bare vi skal ha en rettferdig prosess der de som blir tatt for spionasje får sine rettmessige dom av både presse, rettsapparat og det internasjonale samfunn. Å bli tatt for spionasje er selvsagt mer alvorlig enn å bli mistenkt for spionasje, som igjen er mer alvorlig enn å bli mistenkt for å potensielt kunne spionere i framtida. Helt uavhengig av hva landene heter. 2 Lenke til kommentar
Alexander Berg-Johansen Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Kan jeg kreve pengene tilbake for min nå 10 mnd gamle Huawei mobil? Siden den er så skummel mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Ola Sandbu Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvor lovlig eller ulovlig kopieringen til Huawei er, kan ikke jeg si. Men i forbindelse med at Telenor gjennomførte sin store oppgradering av 3G/4G nettverk i 2011-2012, fortalte en i Telenor at han hadde sett systemdokumentasjon som også hadde samme trykkfeil som tilsvarende dokumentasjon fra Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå